Tomić, Miro (2009) Infografika u tradicionalnim i novim medijima. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
Z79_Tomić_Miro.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Zbog prepoznavanja infografike kao pojednostavljenog vizualnog prikaza složenih podataka, procesa ili događaja, počela se infografika masovno koristiti, kako na televiziji i u novinama, tako i u novim medijima. Svoje korijene, u obliku kakav je danas poznat, vuče još iz razdoblja sredine 18. i početka 19. stoljeća, a vrhunac, bar što se tiče 20. stoljeća, doživljava 1996. godine na Olimpijskim igrama u Atlanti. Komunikološka znanost razlikuje standardne statističke elemente od standardnih nestatističkih elemenata infografike, a osvrće se i na temeljne komunikacijske perspektive (primjenjive kod grafičkog dizajna i izrade infografike). U praksi postoje određene vizualne zakonitosti kojih se treba pridržavati kada se radi o infografikama. Najvažnije vizualne zakonitosti vezane za infografiku opisane su u poglavlju o Gestalt školi psihologije (odnose se na način percipiranja). Osim toga i devet načela kojima se treba voditi prilikom izrade infografike su esencijalna za izradu kvalitetne infografike, isto kao i odabir adekvatnog tipa prikaza podataka. Sve navedeno zaokruženo je opisom paralelnog procesa izrade iste infografike za različite tipove medija, nebitno jesu li statičkog ili dinamičkog karaktera.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | 2009 |
Uncontrolled Keywords: | vizualna komunikacija, infografika, komunikološke zakonitosti |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 30 |
Callnumber: | ple 2009 tom |
Inventory number: | Z79 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:42 |
Last Modified: | 20 May 2014 12:53 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1052 |
Actions (login required)
View Item |