Od klijentskog briefa do vizualnog identiteta

Lovrek, Marina (2009) Od klijentskog briefa do vizualnog identiteta. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img] PDF
Z98_Lovrek_Marina.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

U tekstualnom sadrţaju završnog rada koji se nalazi pred Vama i koji ste upravo započeli čitati pokušala sam prikupiti mnoge informacije i te iste, organizirati, objasniti i saţeti u smislenu i zaokruţenu cjelinu koja će Vas upoznati s nekim novim elementima u procesu grafičkog dizajna koji moţda nisu bili potpuno poznati ili jasni. Tako se ovdje nalaze najvaţniji elementi prisutni u grafičkom dizajnu koji su, nadam se, objašnjeni pristupačnim i jednostavnim, a opet i dovoljno stručnim jezikom i stilom. Ţeljela sam se dotaknuti većine neizostavnih segmenata tog zanimljivog i kreativnog procesa počevši od objašnjenja briefa, dijela kojim sve započinje, istraţivanjem kreativnih izvora inspiracija, metoda rješavanja problema sa dizajnom i kreativnih pristupa, kategoričnim opisom svakog pojedinog radnog mjesta u nekoj marketinškoj agenciji i mnogih drugih, završavajući rad sa primjerima rješenja vizualnih identiteta nekih turističkih destinacija.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Defence date: 2009
Abstract in english: At this text in front of you, I tried to gather a lot of informations, and make a brief paper that will inform and teach you about some new elements in the process of graphic design, that might not be well known to you before. So here you'll find the most important elements of graphic design, which are explained in simple and easily red way. I wanted to talk about most important segments of that creative process starting from a brief, exploring the creative mind, finding a solution for each problem, explaining the each position at marketing agency, and finishing my work with the samples of visual identity of some tourist destinations.
Uncontrolled Keywords: Brainstorming, Brief, Klijentski odjel, Kreativni odjel, Proces grafičkog dizajna
Keywords in english: Brainstorming, Brief, Client`s department, Creative department, Graphic design process
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 42
Callnumber: pib 2009 lov
Inventory number: Z98
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Nov 2013 21:42
Last Modified: 20 May 2014 12:32
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1078

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year