Todorovski, Ivana (2011) Utjecaj društvenih mreža na komercijalna web sjedišta. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
|
PDF
DB48_Todorovski_Ivana.pdf Download (11MB) | Preview |
Abstract
Društvene mreže fokusirane su na izgradnju društvenih odnosa između ljudi koji dijele neke zajedničke interese ili aktivnosti, nadilazeći političke, ekonomske i geografske granice. Komercijalna web sjedišta bazirana su na prodaji odnosno kupovini proizvoda ili usluga putem elektroničkih sustava poput Interneta ili drugih računalnih mreža. Obje vrste web sjedišta orjentirane su na korisnike te im je u cilju imati što veći broj aktivnih korisnika (koji su u slučaju komercijalnih web sjedišta kupci). Kako bi zadržala kompetitivnu prednost na tržištu komercijalna web sjedišta moraju slijediti trendove, a oni govore u prilog društvenih mreža. Prisutnost i aktivnost brendova i kompanija na društvenim mrežama postala je svakodnevna pojava, a sve veći broj web sjedišta integrira poveznice prema društvenim mrežama kojima mijenja način komunikacije sa svojim korisnicima te omogućuje jedan oblika marketinga koji kreiraju sami korisnici.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Defence date: | 7 October 2011 |
Abstract in english: | Social networks are focused on building social relationships bewteen people that share common interests or activities, beyond political, economical and geographycal borders. E-commerce web sites are based on selling and buying products or services using electronic sistems like Internet or other computer networks. Both types of web sites are user oriented and their goal is to have large number of active users. Active users in the case of e-commerce are considered to be customers or products buyers. To keep their market advantage e-commerce web sites need to follow web trends. Today, social networks are considered to be web trend. Being present and active on social networks is the key thing for e-commerce web sites. Large number of web sites integrate social networks links that enable a new way of communication and marketing. |
Uncontrolled Keywords: | društvene mreže, interaktivnost, komercijalna web sjedišta, komunikacija |
Keywords in english: | social networks, interactivity, e-commerce, communication |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 90 |
Callnumber: | pib 2011 tod |
Inventory number: | DB48 |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Nov 2013 21:45 |
Last Modified: | 30 Apr 2014 12:07 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1286 |
Actions (login required)
View Item |