Redizajn ambalaže stilizacijom slikovnog sadržaja

Racanović, Sonja (2014) Redizajn ambalaže stilizacijom slikovnog sadržaja. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img]
Preview
PDF
DB319_Racanovic_Sonja.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

U svrhu utvrđivanja opravdanosti trendova u dizajnu ambalaže tijekom posljednjeg desetljeća, među kojima je i upotreba ilustracija u prikazu proizvoda provedeno je istraživanje na tri dobne skupine koristeći pet ambalaža s jednom mijenjajućom varijablom - razina stiliziranosti slikovnog sadržaja. Kao metoda istraživanja je korištena kombinacija ankete i fokus grupe s naglaskom na anketu. Rezultati su pokazali značajne varijacije u doživljaju ambalaže koje nisu u potpunosti potvrdili predložene hipoteze. U konačnici se može zaključiti da potrošači još uvijek u velikoj mjeri preferiraju fotografiju za prikaz proizvoda u odnosu na ilustraciju, što je vrlo vjerojatno posljedica fotografije kao normativnog standarda u dizajnu ambalaža za veliki broj proizvoda, no bez obzira na to istraživanje je pokazalo otvorenost potrošača prema novim iskustvima, posebice u drugoj dobnoj skupini. Također se može uočiti iz rezultata značajna vrijednost stilizacije u naglašavanju određenih aspekata proizvoda.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Defence date: 5 March 2014
Abstract in english: In order to determine the justification of new trends in package design during the last decade, one of which is the use of illustrated product pictures, presented research was conducted on three age groups with the use of five different packages that have one changing variable – stylization level of product pictures. The combination of survey and focus group was used as a research method. Results have shown significant variations in package perceptions that haven't completely confirmed proposed hypothesis, The conclusion int he end is that consumers still preferr photography, which is most likely the result of photography being the standard in package design for many products. Still, the consumers have shown a certain openess to experience, especially the second age group. It could be also seen from results the values of stylization in emphasizing ceertain aspects oft he product.
Uncontrolled Keywords: stilizacija, dobna skupina, percepcija, potrošač, dizajn ambalaže
Keywords in english: stylization, age group, perception, consumer, package design
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 58
Callnumber: pib 2014 rac
Inventory number: DB319
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Apr 2014 09:01
Last Modified: 15 Apr 2014 09:01
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1490

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year