Delač, Ines (2013) Utjecaj digitalizacije na kvalitetu poslovne komunikacije u grafičkoj industriji. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
DB254_Delac_Ines.pdf Restricted to Registered users only Download (6MB) |
Abstract
U današnje vrijeme poslovno komuniciranje se sve više odvija posredstvom informatičke tehnologije pa je tako web postao ključan komunikacijski kanal. Za kvalitetnu komunikaciju potrebne su jednostavne i korisne web stranice koje zadovoljavaju svojim dizajnom i sadržajem. U ovom diplomskom radu analizirana je poslovna komunikacija u digitalnom okruženju, kao i utjecaj vizualizacije korisničkog sučelja te upotrebljivosti poslovnih stranica na potencijalne potrošače. U teoretskom dijelu rada izneseni su osnovni pojmovi elektronskog poslovanja i navedene vrste korporativnih web stranica. Također, obrađeni su najvažniji elementi za izradu uspješnih web stranica: pojam upotrebljivosti i njegova primjena na webu, funkcija web dizajna te optimizacija stranica za Internet pretraživače. U eksperimentalnom dijelu rada ciljano su izabrana tri grafička poduzeća specijalizirana za izradu komercijalnih tiskovina namijenjenih širokoj populaciji. Pomoću više odabranih metoda evaluacije analizirana je upotrebljivost izabranih web stranica i tako ocijenjena njihova orijentiranost prema korisnicima. Na taj način je utvrđena usklađenost web sučelja sa usvojenim standardima upotrebljivosti te prilagođenost korisničkim potrebama.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | 25 September 2013 |
Abstract in english: | At the present time business communication are increasingly carried through information technology so the web has become a key communication channel. For quality communication required are simple and useful web sites which satisfy with their design and content. In this graduate paper it is analyzed business communication in digital environment, as well as impact of visualization user interface and usability of business pages to potential customers. In the theoretical part of the paper presented the basic concepts of electronic business and listed types of corporate web sites. Also analyzed are the most important elements for a successful web site: the concept of usability and its application on the web, the function of web design and optimization of pages on Internet search engines. In the experimental part of the paper specifically are chosen three graphics company specializing in the production of commercial publications intended for the general population. Using multiple selected method of evaluation it is analyzed usability of web pages and so evaluated their orientation towards customers. In this way, compliance is determined by the web interface with the adopted standards of usability and adaptability to user needs. |
Uncontrolled Keywords: | elektroničko poslovanje, digitalizacija poslovne komunikacije, web dizajn, web upotrebljivost, optimizacija web stranica |
Keywords in english: | electronic business, digitization of business communication, web design, web usability, website optimization |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 113 |
Callnumber: | ple 2013 del |
Inventory number: | DB254 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Apr 2014 12:08 |
Last Modified: | 15 Apr 2014 12:08 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1515 |
Actions (login required)
View Item |