Interaktivne multimedijske slikovnice

Kovač, Eva (2013) Interaktivne multimedijske slikovnice. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mrvac, Nikola].

[img]
Preview
PDF
DB283_Kovac_Eva.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Slikovnica je prva knjiga s kojom se dijete susreće. Ona ima nekoliko funkcija koje korespondiraju s potrebama u odgoju u predškolskoj i školskoj dobi. Osnovne funkcije su informacijsko-odgojna, spoznajna, iskustvena, zabavna, estetska i govorno-jezična funkcija. Uloga slikovnice u dječjem razvoju je učiti dijete jeziku i govoru, vježbati zapažanje i razvijati maštu pomoću ilustracija i učiti dijete moralnim načelima jer slikovnica je osim sredstvo zabave, također sredstvo odgoja i obrazovanja. Multimedija označava kombinaciju različitih medija kao što su slika, tekst, zvuk i video spotovi. Multimedija koristi multimedijsku tehnologiju koja je obično upravljana računalom sa multimedijskim programima. Multimedija se koristi u područjima učenja, istraživanja i zabave. Današnja djeca odrastaju u svijetu ispunjenom multimedijom i obrazovni sadržaji moraju pratiti razvoj. Za razliku od klasičnih slikovnica, multimedijske omogućuju korištenje obrazovnih sadržaja integriranih unutar priče. Mogu duže zadržati djetetovu pažnju, jer može učiti kroz igru. Interakcijom dijete može učiti kako postupci mogu utjecati na razvoj priče. Interaktivnost ima važnu ulogu u razvijanju dječjih sposobnosti i bitno je sadržaj multimedijske slikovnice prilagoditi dobi djeteta.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mrvac, Nikola
Defence date: 24 September 2013
Abstract in english: The picture book is the first book from which the child faces. It has several functions that correspond to the needs of education in pre-school and school age. Basic functions are information-educational, cognitive, experiential, fun, esthetic and speech and language functions. The role of picture books in the children's development of a child to teach language and speech, practice observation and develop imagination and using illustrations to teach children moral principles because the picturebook except the mean of fun also the mean of education and upbringing. Multimedia determines a combination of different media, such as images, text, sound and video clips. Multimedia uses multimedia technology that is usually controlled with computer multimedia programs. Multimedia is used in the areas of teaching, research and entertainment. Today's children are growing up in a world filled with multimedia and educational facilities must follow the development. Diffrent from classic picturebooks, multimedia picturebooks enable the usage of educational content intergrated inside the story. It can maintain childs atention because it can learn trough playing. With interaction child can learn how actions can affect the development of the story. Interactivity has major role in developing childrens capabilities and is important to adjust the content of multimedia picturebook to childs age.
Uncontrolled Keywords: slikovnica, multimedija, interaktivnost, animacija
Keywords in english: picturebooks, multimedia, interactivity, animation
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 69
Callnumber: mrv 2013 kov
Inventory number: DB283
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 16 Apr 2014 07:04
Last Modified: 16 Apr 2014 07:04
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1540

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year