Radić, Sandra (2013) Vizualni identitet ugostiteljskog objekta "Aurelis Bar & Club". Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Brozović, Maja].
PDF
DB266_Radic_Sandra.pdf Restricted to Registered users only Download (13MB) |
Abstract
Svrha ovog diplomskog rada je izrada vizualnog identiteta ugostiteljskog objekta „Aurelis Bar & Club“. Radi se o objektu koji je dnevni lokal i noćni klub, a želi privući ljubitelje elektroničke glazbe. U ovom radu istraženo je kako stvoriti prepoznatljiv, jedinstven i jasan vizualni identitet ugostiteljskog objekta koji će omogućiti njegov plasman na konkurentno tržište. U eksperimentalnom dijelu rada provedeno je istraživanje želja i potreba potrošača odnosno ciljne skupine putem online ankete. U svrhu prikupljanja informacija koje će usmjeriti realizaciju izrade vizualnog identiteta provedena je analiza konkurenata iste ugostiteljske djelatnosti na području Zagreba. Prema rezultatima istraživanja izrađeni su prijedlozi idejnih rješenja logotipa za ovaj ugostiteljski objekt. Anketiranjem ciljne skupine provjerena je kvaliteta ponuđenih rješenja. Na temelju dobivenih rezultata ankete, odabrano konačno rješenje tj. logotip na temelju kojeg je izrađen cjelokupni vizualni identitet. Vizualni identitet je definiran u knjizi standarda kroz logotip, prateću tipografiju, prepoznatljive boje te aplikacijom osnovnih grafičkih standarda vizualnog identiteta na osnovne i promotivne materijale (cjenik, plakat, pozivnica i sl.)
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Brozović, Maja |
Defence date: | 24 September 2013 |
Abstract in english: | The purpose of this thesis is the development of the visual identity for bar and night club: “Aurelis Bar & Club”. This object is a daily bar a night club, and wants to attract fans of electronic music. It’s investigated how to create a distinctive, unique and clear identity that will allow its placement in the competitve market. In the experimental part of this work it’s explored through an online survey what consumers wants and needs. In order to gather information that will direct the implementation of creating a visual identity, it was conducted the competition analysis. According to the research it was created conceptual design of logos for “Aurelis Bar & Club”. The quality of the logos was tested through survey of target group. Based on that survey results, it’s selected the final logo solution. Visual identity is defined in the book of graphic standards through logo, accompanying typography, distinctive colors and application of basic graphic standards in primary and promotional materials (price list, poster, invitations, etc.) |
Uncontrolled Keywords: | vizualni identitet, brand, logotip, knjiga standarda |
Keywords in english: | visual identity, brand, logo, book of graphic standards |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 90 |
Callnumber: | bro 2013 rad |
Inventory number: | DB266 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 16 Apr 2014 08:33 |
Last Modified: | 16 Apr 2014 08:33 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1561 |
Actions (login required)
View Item |