Strelar, Ivor (2013) Postavljanje kinematičkih kontrola na 3D model humanoidnog lika u 3ds Max-u. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Bjelovučić Kopilović, Sanja].
PDF
DB223_Strelar_Ivor.pdf Restricted to Registered users only Download (6MB) |
Abstract
3ds Max jedan je od popularnijih programskih paketa koji služi za izradu 3D grafike. Postupak izrade likova za animacije ili racunalne igre vrlo je složen a sastoji se od modeliranja, teksturiranja, te dodavanja kinematickih kontrola. Ovaj diplomski rad baviti ce se postavljanjem kinematickih kontrola na gotove 3D modele likova. Postavljanje kinematickih kontrola sastoji se od: • kreiranja virtualnog kostura humanoidnog lika i hijerarhijskog povezivanja kostiju u jednu cjelinu • korištenja IK (inverse kinematics) rješavaca za kontroliranje pomicnih dijelova lika, kao što su noge, ruke ili prsti • izrade kontrola za lice • postavljanja dodatnih pomagala kako bi animator mogao lakše upravljati likom koji animira. Tri su najcešca nacina rada koja se koriste u 3ds Max-u za postavljanje kontrola na 3D humanoidne likove. 1. Korištenjem Bones sustava 2. Korištenjem CAT sustava 3. Korištenjem Character Studia Testiranjem sva tri nacina rada možemo doci do zakljucka koji od njih je najprihvatljiviji u odre�enoj situaciji, te koje su njihove prednosti i mane.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Bjelovučić Kopilović, Sanja |
Defence date: | 28 February 2013 |
Uncontrolled Keywords: | 3ds Max, 3D grafika, računalna animacija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 61 |
Callnumber: | kop 2013 str |
Inventory number: | DB223 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 16 Apr 2014 11:05 |
Last Modified: | 16 Apr 2014 11:05 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1578 |
Actions (login required)
View Item |