Komparativna analiza korisničkih sučelja aplikacija za e-učenje

Gradečak, Martina (2013) Komparativna analiza korisničkih sučelja aplikacija za e-učenje. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mrvac, Nikola].

[img] PDF
DB207_Gradečak_Martina.pdf
Restricted to Registered users only

Download (2MB)

Abstract

U suvremenom multimedijskom okružju e-učenje je sve prisutnije u obrazovanju. Primjena e-učenja i općenito multimedijskih alata koji nam omogućavaju lakše komuniciranje proširuje se od fakulteta do srednjih i osnovnih škola. U današnje doba tehnologija je sve prisutnija u svim sferama ljudskog društva pa tako i u obrazovanju. Primjeri korištenja e-učena su: etečajevi iz programiranja, animacije, stranih jezika, pa čak i kemije i matematike. Uz pomoć aplikacija kao što su Moodle i Claroline omogućeno je učenje u bilo koje vrijeme, na bilo kojem mjestu. Prednosti toga su da student i profesor mogu komunicirati u bilo koje vrijeme i nije potreban susret licem u lice, ako su spojeni na mrežu i koriste se istim sustavom. E-učenje omogućuje stjecanje novih znanja na novi i zanimljiv način. Na taj način učenici i studenti lakše usvajaju gradivo nego kod „klasične“ metode učenja. Ljudski mozak bolje pamti sliku i video nego sami tekst. Težište ovog diplomskog rada usmjereno je kako bi se istražilo u kolikoj mjeri postojeće aplikacije odgovaraju osnovnoj namjeni i pomažu pri ostvarivanju kompetencija korisnika aplikacija za e-učenje. U tom smislu odredit će se aktivnosti koje će pomoći definiranju kvalitativnih karakteristika korisničkih sučelja aplikacija za e-učenje.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mrvac, Nikola
Defence date: 26 February 2013
Abstract in english: In today's multimedia environment, e-learning is more widespread in education application. E-learningin general andmultimedia tools that enable easier communication expands from college to elementary and secondary schools. Intoday's era of technology is ever present in all spheres of society as well as in education. Examples of the use of e-learned are: e-courses in programming, animation, foreign languages, and even chemistry and mathematics. With the help of applications such as Moodle and Claroline enabled learning at any time, at any place. The advantages of this are tha tthe student and teacher can communicate at any time and need not meet face to face, if they are connected to the network and use the same system. E-learning enables the acquisition of new knowledge in a new and interesting way. In this way, students are more easily acquired material than the "classic" method of learning. The human brain remembers better picture and video rather than text alone. The focus of this thesis is aimed to investigate the extent to which existing application sappropriate to their purpose and help in achieving competencies user applications for e-learning. In this sense, will determine the actions that will help to define the qualitative characteristics of user interface applications for e-learning.
Uncontrolled Keywords: E-učenje,korisnička sučelja, interakcija, Moodle, Claroline
Keywords in english: E-learning, userinterfaces, interaction, Moodle, Claroline
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 80
Callnumber: mrv 2013 grad
Inventory number: DB207
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 16 Apr 2014 12:51
Last Modified: 16 Apr 2014 12:51
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1595

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year