Razlike u vizualnoj komunikaciji između tiskanog medija i pokretne grafike

Košćak, Suzana (2013) Razlike u vizualnoj komunikaciji između tiskanog medija i pokretne grafike. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img] PDF
DB209_Košćak_Suzana.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

U današnje vrijeme na društvo veliki utjecaj imaju tzv. „novi mediji“. Novi mediji pružaju mogućnost stvaranja novih tržišta i publike koja se može opslužiti novom kombinacijom informacija. Kako tehnologija napreduje postoji sve više mogućnosti za dizajnere da iskoriste svoju kreativnost. U tom području dizajneri su dobili jednu novu sferu rada koja omogućava drugačiji pogled na informacije. To prije svega obuhvaća elektronske medije. Razvojem društva došlo je do potrebe za sve većom upotrebom elektronskih medija. Pokretna grafika se tu javlja kao samo jedna grana mogućeg razvoja dizajna. Omogućava stvaranje video zapisa, animaciju ilustracija popraćenu sa zvučnim efektima, dostavljanje i prikaz više medijskih sadržaja kao što su zvuk, slika, video i pokretna grafika koji postaju jedan od prioriteta informacijske industrije. Kako bi se naglasila razlika tiskanog medija i elektronskog medija, u radu ćemo pobliže objasniti njihove najvažnije prednosti, mane i razlike. Praktični dio rada sadržava video zapis animiranog portfolia radova. Portfolio je jedan od najvažnijih alata pomoću kojih umjetnici prikazuju svoje radove, sposobnosti i dostignuća. Portfolio je izrađen u programu After Effects. Također, kao zaključak navedena je budućnost, mogućnosti i razvoj pokretne grafike.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Defence date: 27 February 2013
Abstract in english: New media has a lot of influence on today society. They provide the possibility to create new markets and audiences that can be served by a new combination of information. As technology progresses there are more opportunities for designers to use their creativity. In this area the designers were given a new sphere of work that provides different views of the information. This primarily includes electronic media. As society is developing there is a need for greater use of electronic media. Motion graphics appears as only one potential branch of the design development. It allows us to create video, animation, illustrations with sound effects, dispatch and display multiple media such as audio, image, video and motion graphics which becomes one of the main priorities of information industry. In order to emphasize the difference between printed media and electronic media in this paper is explained their most important strengths, weaknesses and differences. Practical part of the paper contains animated video portfolio. Portfolio is one of the most important tools that help designer to show their work, abilities and achievements. Portfolio was created in program After Effects. The future, opportunities and development of motion graphics is listed as a conclusion.
Uncontrolled Keywords: Vizualna komunikacija, medij, pokretna grafika, animacija, portfolio radova, video
Keywords in english: Visual communication, media, motion graphic, animation, portfolio, video
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 58
Callnumber: pib 2013 koš
Inventory number: DB209
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 17 Apr 2014 09:31
Last Modified: 17 Apr 2014 09:31
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1607

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year