Kovačić Šajnović, Ivana (2013) Grafički dizajn u promociji hrvatskog turizma. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
Z406_Kovacic_Sajnovic_Ivana.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Postoje razni oblici prenošenja grafičkih poruka, te ih kao takve moramo proučiti, te sagledati prednosti svakog oblika prenošenja poruke.Danas je grafička promocija Hrvatske u razvitku, postoje razni projekti za razvoj Hrvatske kao branda, vodeći se smjernicama koje su današnji turisti već prihvatili, te se razvija niz novih projekata koji će omogućiti izgradnju grafičkog branda Hrvatske. Istraživački dio rada provodio se putem internetskih anketa. Anketa sastavljena na engleskom jeziku ispitala je na uzorku kako strani državljani doživljavaju Hrvatsku kao turističku destinaciju kroz promotivni materijal, te budući da Hrvatska nema službeni nacionalni suvenir, koji od ponuđenih suvenira stranci doživljavaju kao naš nacionalni.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | 30 September 2013 |
Uncontrolled Keywords: | Turistička komunikacija, promocija, grafički promotivni materijali |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 38 |
Callnumber: | ple 2013 kov |
Inventory number: | Z406 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 18 Apr 2014 09:52 |
Last Modified: | 18 Apr 2014 09:52 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1702 |
Actions (login required)
View Item |