Utjecaj boje u kreiranju vizualnog identiteta

Makovac, Antonio (2013) Utjecaj boje u kreiranju vizualnog identiteta. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img] PDF
Z453_Makovac_Antonio.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

U današnjem vremenu brzog i intenzivnog tempa života, uobičajeno je da ljudi sve doživljavaju na temelju prvog utiska prema kojem izrađuju određenu sliku o pojedinom objektu kojoj pridodaju različite uloge i značenja. Kreiranje vizualnog identiteta određujemo elementima: logotipom, tipografijom, bojom, te sloganom, gdje boje imaju vrlo značajnu ulogu, jer boje su te koje koje imaju utjecaj na društveni i emotivni život ljudi, te pobuđuju različite efekte, emocije i asocijacije u svijesti promatrača. Boje su stimulirajuće, umirujuće, izražajne, uznemirujuće, impresivne, kulturalne, raskošne i simbolične. Nalaze se u svakom dijelu našeg života, neprestano nas okružuju i uljepšavaju svakodnevnicu, dajući ljepotu i dramatiku objektima koji nas okružuju. U završnom radu provedena su istraživanja boja koje se najčešće koriste u izradi logotipa, te na temelju učestalosti pojavljivanja boja, zaključeno je koje se boje najmanje koriste u izradi vektorskog logotipa.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Defence date: 25 September 2013
Uncontrolled Keywords: doživljaj boja, vizualni identitet, dizajn
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 33
Callnumber: man 2013 mak
Inventory number: Z453
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 22 Apr 2014 13:21
Last Modified: 22 Apr 2014 13:21
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1737

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year