Makovac, Antonio (2013) Utjecaj boje u kreiranju vizualnog identiteta. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mandić, Lidija].
PDF
Z453_Makovac_Antonio.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
U današnjem vremenu brzog i intenzivnog tempa života, uobičajeno je da ljudi sve doživljavaju na temelju prvog utiska prema kojem izrađuju određenu sliku o pojedinom objektu kojoj pridodaju različite uloge i značenja. Kreiranje vizualnog identiteta određujemo elementima: logotipom, tipografijom, bojom, te sloganom, gdje boje imaju vrlo značajnu ulogu, jer boje su te koje koje imaju utjecaj na društveni i emotivni život ljudi, te pobuđuju različite efekte, emocije i asocijacije u svijesti promatrača. Boje su stimulirajuće, umirujuće, izražajne, uznemirujuće, impresivne, kulturalne, raskošne i simbolične. Nalaze se u svakom dijelu našeg života, neprestano nas okružuju i uljepšavaju svakodnevnicu, dajući ljepotu i dramatiku objektima koji nas okružuju. U završnom radu provedena su istraživanja boja koje se najčešće koriste u izradi logotipa, te na temelju učestalosti pojavljivanja boja, zaključeno je koje se boje najmanje koriste u izradi vektorskog logotipa.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mandić, Lidija |
Defence date: | 25 September 2013 |
Uncontrolled Keywords: | doživljaj boja, vizualni identitet, dizajn |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | man 2013 mak |
Inventory number: | Z453 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 22 Apr 2014 13:21 |
Last Modified: | 22 Apr 2014 13:21 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1737 |
Actions (login required)
View Item |