Uloga pripreme u dizajnu grafičkog proizvoda

Bratoš, Antonia (2013) Uloga pripreme u dizajnu grafičkog proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img] PDF
Z451_Bratos_Antonia.pdf
Restricted to Registered users only

Download (14MB)

Abstract

Grafički dizajn nalazi se u svemu što nas okružuje, te on mora odaslati poruku koja će biti razumljiva i prepoznatljiva ciljanoj publici. Dizajn je upravo ono što stvara prvi dojam na klijente, partnere i buduće potencijalne kupce. Ako je dizajn dobar on će unaprijediti proizvod, komunikaciju, identitet tvrtke i dr. Poznavanjem cjelokupnog procesa grafičke proizvodnje bitno se smanjuje mogućnost pogrešaka u pripremi, tisku ili doradi. Grafička priprema je važan i odgovoran segment grafičke tehnologije koja uključuje unos i prijelom teksta i slike. Da bi se kvalitetno obavila, potrebno je znanje i iskustvo u radu s programskom podrškom. Danas se u grafičkoj pripremi najčešće koristi programska podrška InDesign, koji sa svakom novom inačicom daje neke nove mogućnosti. Tema ovog završnog rada je korištenjem nekih mogućnosti i efekata u InDesignu CS6, kroz primjer pozivnice za koncert pronaći optimalna vizualna rješenja za kvalitetnu grafičku pripremu. Kroz dizajn grafičkog proizvoda (pozivnice) će se usporediti primjena različitih boja, transparencije i nekih efekata s ciljem postizanja dobrog dizajnerskog rješenja.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Defence date: 17 September 2013
Uncontrolled Keywords: dizajn grafičkog proizvoda, efekt
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakutet
City: Zagreb
Number of Pages: 39
Callnumber: man 2013 bra
Inventory number: Z451
Depositing User: Dora Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 22 Apr 2014 13:34
Last Modified: 22 Apr 2014 13:34
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1742

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year