Bratoš, Antonia (2013) Uloga pripreme u dizajnu grafičkog proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mandić, Lidija].
PDF
Z451_Bratos_Antonia.pdf Restricted to Registered users only Download (14MB) |
Abstract
Grafički dizajn nalazi se u svemu što nas okružuje, te on mora odaslati poruku koja će biti razumljiva i prepoznatljiva ciljanoj publici. Dizajn je upravo ono što stvara prvi dojam na klijente, partnere i buduće potencijalne kupce. Ako je dizajn dobar on će unaprijediti proizvod, komunikaciju, identitet tvrtke i dr. Poznavanjem cjelokupnog procesa grafičke proizvodnje bitno se smanjuje mogućnost pogrešaka u pripremi, tisku ili doradi. Grafička priprema je važan i odgovoran segment grafičke tehnologije koja uključuje unos i prijelom teksta i slike. Da bi se kvalitetno obavila, potrebno je znanje i iskustvo u radu s programskom podrškom. Danas se u grafičkoj pripremi najčešće koristi programska podrška InDesign, koji sa svakom novom inačicom daje neke nove mogućnosti. Tema ovog završnog rada je korištenjem nekih mogućnosti i efekata u InDesignu CS6, kroz primjer pozivnice za koncert pronaći optimalna vizualna rješenja za kvalitetnu grafičku pripremu. Kroz dizajn grafičkog proizvoda (pozivnice) će se usporediti primjena različitih boja, transparencije i nekih efekata s ciljem postizanja dobrog dizajnerskog rješenja.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mandić, Lidija |
Defence date: | 17 September 2013 |
Uncontrolled Keywords: | dizajn grafičkog proizvoda, efekt |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 39 |
Callnumber: | man 2013 bra |
Inventory number: | Z451 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 22 Apr 2014 13:34 |
Last Modified: | 22 Apr 2014 13:34 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1742 |
Actions (login required)
View Item |