Zulijani, Neven (2013) Primjena estetskih zakona u izradi logotipa. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Mahović Poljaček, Sanja].
PDF
Z425_Zulijani_Neven.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Estetski zakoni su pravila koja usklađuju međusobne odnose vizualnih elemenata unutar određenog sustava. Njima se osigurava sklad uređenih sustava. U sklopu završnog rada ta pravila se primjenjuju na jedno od glavnih predstavnika vizualnih komunikacija, logotipe. Teorijski dio završnog obrađuje područje estetskih zakonitosti općenito. Analizom primjene estetskih zakona promatrani su logotipi koji čine vizualni identitet poznatih tvrtki te je obrazložena primjena svakog od zakona na promatrani logo. U sklopu praktičnog dijela rada izrađeni su primjeri logotipa primjenom estetskih zakona te njihova analiza, uključujući i smjernice ispitanika dobivenih na temelju provedene ankete. Ovaj rad pridonosi proširenju saznanja o primjeni estetskih zakona prilikom izrade logotipa i njihov lakši odabir kao finalni dizajnerski produkt ponuđen klijentu.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mahović Poljaček, Sanja |
Defence date: | 19 September 2013 |
Uncontrolled Keywords: | estetska načela, logotip, percepcija, primjena |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 42 |
Callnumber: | mah 2013 zul |
Inventory number: | Z425 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 22 Apr 2014 13:41 |
Last Modified: | 22 Apr 2014 13:41 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1745 |
Actions (login required)
View Item |