Bistrović, Tibor (2013) Potreba poznavanja osnova 2D za bolju izradu 3D animacija. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakutet. [Mentor: Bjelovučić Kopilović, Sanja].
PDF
Z362_Bistrović_Tibor.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Osnove animacije su jednake za sve vrste animacija. Ĉesto se ideja nekog pokreta moţe dobiti puno brţe korištenjem papira i olovke. Raĉunalo moţe animatoru smanjiti puno "robovskog" posla, ali takoĊer se animator tako moţe naći u situaciji da radi dio animacije bez stvarnog razumijevanja kako se nešto zbivalo i da li je to ispravno ili nije. Cilj istraţivanja vezan je uz dokazivanje gornje hipoteze primjerima jednostavnih gibanja ţivih bića, metodološki pomoću papira i olovke, kao i odabranih 2D i 3D programskih paketa. Oĉekivani rezultat i zakljuĉak je da se boljim 3D animatorom zaista postaje meĊu ostalim i poznavanjem osnovnih vještina koje moraju poznavati 2D animatori. Ĉest zadatak animacije je prikazati ţiva bića u pokretu, a posebno ljudske likove. Upravo je to i središnja tema ovog završnog rada. Ovaj rad daje uvid u vaţna podruĉja raĉunarske znanosti - raĉunalnu grafiku i animaciju, pregled razvoja animacije u širem smislu, te opis i primjenu postupaka animiranja ljudskog tijela.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Bjelovučić Kopilović, Sanja |
Defence date: | 26 February 2013 |
Uncontrolled Keywords: | animacija, 2D, 3D, animacija ljudskog lika |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 50 |
Callnumber: | kop 2013 bis |
Inventory number: | Z362 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 23 Apr 2014 10:05 |
Last Modified: | 23 Apr 2014 10:05 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1788 |
Actions (login required)
View Item |