Tica, Marko (2012) Vizualne komunikacije u suvremenom obrazovanju. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakutet. [Mentor: Plenković, Mario].
PDF
DB198_Tica_Marko.pdf Restricted to Registered users only Download (836kB) |
Abstract
Čovjek prvenstveno sakuplja informacije vidom, budući je njegova okolina vizualni svijet. Oko je najvažnije osjetilo i dobiva 80% svih informacija koje čovjek prima, stoga je dizajn vizualnih komunikacija, odnosno oblikovanje svih vidljivih oblika informacije, djelatnost od velike važnosti u suvremenom gospodarstvu i društvu. Razvijena djelatnost dizajna indikator je i promotor ekonomskog razvitak. U suvremenim uvjetima, bez istaknute dizajnerske komponente uopće se ne može zamisliti bilo kakva gospodarska djelatnost. Potaknut time da čovjek prima najviše informacija vidom i da je vizualna komunikacija od iznimne važnosti za današnjeg čovjeka, odlučeno je ispitati i istražiti koliko je vizualna komunikacija u Republici Hrvatskoj preko programa, smjerova, katedri, kolegija, odjela te odsjeka na visoko obrazovnim ustanovama slična ili različita sa programima u Europskoj uniji (EU) te Sjedinjenim Američkim Državama (SAD). U ovom diplomskom radu će se pomoću metode studija slučaja, povijesnom metodom te metodom analize i sinteze sadržaja pokušati dokazati hipoteza da je obrazovanje na području vizualnih komunikacija u Republici Hrvatskoj usklađeno sa sličnim programima na visoko obrazovnim ustanova u Europskoj uniji (EU) te Sjedinjenim Američkim Državama (SAD).
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Plenković, Mario |
Defence date: | 5 October 2012 |
Abstract in english: | The man primarily collects information visually, since his environment is visual world. The eye is the most important sense and receives 80% of all the information that a person receive, so the design of visual communication and design of all visible forms of information, an activity of great importance in the modern economy and society. Developed design activity is an indicator and a promoter of economic development. In modern terms, without prominent design component can not even imagine any commercial activity. Prompted by that man receives the most information by vision and that the visual communication of the utmost importance to modern man, it was decided to examine and explore how visual communication in the Republic of Croatia, through programs, majors, departments, courses, classes and the sections at high educational institutions, or similar different programs with the European Union (EU) and United States of America (U.S.). In this graduation work will be using the case study method, the historical method, and the method of analysis and synthesis of content to try to prove the hypothesis that education in the field of visual communications in the Republic of Croatia aligned with similar programs in high educational institutions of the European Union (EU) and United States of America (USA). |
Uncontrolled Keywords: | vizualne komunikacije, obrazovanje, Hrvatska, Europska unija, Sjedinjene Američke Države |
Keywords in english: | visual communication, education, Croatia, European Union, United States of America |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakutet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 44 |
Callnumber: | ple 2012 tic |
Inventory number: | DB198 |
Depositing User: | Dora Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 25 Apr 2014 10:41 |
Last Modified: | 25 Apr 2014 10:41 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/1835 |
Actions (login required)
View Item |