Barbir, Josipa (2014) Fotografija kao sredstvo promocije. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mikota, Miroslav].
PDF
DB343_Barbir_Josipa.pdf Restricted to Registered users only Download (674kB) |
Abstract
Fotografija je od davnina jedno od najvećih čuda tehnologije. Iako je u prošlosti služila samo kao umjetnost koja je služila da bi se zapamtio određeni trenutak, danas je dobila još mnogobrojne funkcije. Jedna od funkcija fotografije je i ta što ona danas većinom služi kao sredstvo samopromocije. Ta njezina funkcija je proizašla iz područja fotonovinarstva te se je počela sve više primjenjivati. Mnoge poznate javne ličnosti koriste fotografiju da bi se promovirali i pritom više zaradili. Mnogi klubovi također koriste fotografiju kao sredstvo promocije u čemu je komercijalizam i veća zarada njihov poseban fokus. Naravno, korištenje fotografije kao sredstva samopromocije ima svoje pozitivne i negativne strane. Cilj ovoga rada je prikazati povijesni razvoj fotografije, njezinu ulogu kroz povijest i pozitivne i negativne strane korištenja fotografije, pri čemu će poseban fokus biti na upotrebi fotografije u njezinom iskorištavanju u noćnim klubovima. Praktični dio ovoga rada će biti napisan po anketi koju ću provesti u nekoliko poznatih noćnih klubova, koji u svrhu svoje promocije koriste upravo fotografiju, u većini slučajeva na društvenim mrežama.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mikota, Miroslav |
Defence date: | 22 September 2014 |
Uncontrolled Keywords: | fotografija, fotonovinarstvo, društvene mreţe, promocija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 32 |
Callnumber: | mik 2014 bar |
Inventory number: | DB343 |
Depositing User: | Antonia Grgurović |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 24 Sep 2014 13:26 |
Last Modified: | 24 Sep 2014 13:26 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2144 |
Actions (login required)
View Item |