Reklamna fotografija i korištenje cinemagrafije u svrhu reklamiranja proizvoda

Šimik, Emil (2014) Reklamna fotografija i korištenje cinemagrafije u svrhu reklamiranja proizvoda. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mikota, Miroslav].

[img]
Preview
PDF
DB377_Simik_Emil.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Reklame su sastavni dio oglašavanja, kojeg se može definirati kao oblik komunikacije kojem je svrha informiranje i obavještavanje o uslugama i proizvodu, te poticanje i ohrabrivanje određene ciljane skupine o kupnji i konzumiranju određenog proizvoda. Vrlo brzo u reklame se uvode slike i ilustracije, koje postaju sve dominantnije i korištenije. U početku se fotografija slabije koristila zbog tehničkih razloga, no poboljšanjem reprodukcijskih procesa, počinju se koristit sve više. Oglašivači su shvatili da mogu oblikovati fotografiju na način da prodaju proizvod i uslugu stvaranjem želja i lažnih potreba. Danas je fotografija dominantni medij u reklamama, postale su neizbježne. Nalaze se u novinama, časopisima, katalozima, letcima, plakatima, internetu… 2009. godine pojavljuje se cinemagrafija. Cinemagrafija se najjednostavnije može opisati kao statična fotografija sa pokretnim elementima. U njoj su individualni pokreti koji su istaknuti u odnosu na statičnu sliku. Ona je spoj statične fotografije i djelića pokreta koji se često niti ne primijete na prvi pogled. Prednosti cinemagrafije vrlo brzo su se prepoznale u online oglašavanju, te su se počele koristiti kako bi se banneri i oglasi poboljšali i učinili zanimljivijim. Ovaj rad bavi se usporedbom fotografije i cinemagrafije u reklamiranju. Povodom istraživanja napravljeno je nekoliko primjeraka reklamnih oglasa koji sadrže cinemagrafiju i fotografiju. Anketnim istraživanjem ispituje se koji reklamni medij ima veći utjecaj na potrošača, te koji su razlozi toga.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mikota, Miroslav
Defence date: 24 September 2014
Uncontrolled Keywords: reklama, reklamna fotografija, cinemagrafija, promocija
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 56
Callnumber: mik 2014 šim
Inventory number: DB377
Depositing User: Antonia Grgurović
Status: Unpublished
Date Deposited: 26 Sep 2014 11:17
Last Modified: 26 Sep 2014 11:17
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2186

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year