Šimik, Emil (2014) Reklamna fotografija i korištenje cinemagrafije u svrhu reklamiranja proizvoda. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mikota, Miroslav].
|
PDF
DB377_Simik_Emil.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Reklame su sastavni dio oglašavanja, kojeg se može definirati kao oblik komunikacije kojem je svrha informiranje i obavještavanje o uslugama i proizvodu, te poticanje i ohrabrivanje određene ciljane skupine o kupnji i konzumiranju određenog proizvoda. Vrlo brzo u reklame se uvode slike i ilustracije, koje postaju sve dominantnije i korištenije. U početku se fotografija slabije koristila zbog tehničkih razloga, no poboljšanjem reprodukcijskih procesa, počinju se koristit sve više. Oglašivači su shvatili da mogu oblikovati fotografiju na način da prodaju proizvod i uslugu stvaranjem želja i lažnih potreba. Danas je fotografija dominantni medij u reklamama, postale su neizbježne. Nalaze se u novinama, časopisima, katalozima, letcima, plakatima, internetu… 2009. godine pojavljuje se cinemagrafija. Cinemagrafija se najjednostavnije može opisati kao statična fotografija sa pokretnim elementima. U njoj su individualni pokreti koji su istaknuti u odnosu na statičnu sliku. Ona je spoj statične fotografije i djelića pokreta koji se često niti ne primijete na prvi pogled. Prednosti cinemagrafije vrlo brzo su se prepoznale u online oglašavanju, te su se počele koristiti kako bi se banneri i oglasi poboljšali i učinili zanimljivijim. Ovaj rad bavi se usporedbom fotografije i cinemagrafije u reklamiranju. Povodom istraživanja napravljeno je nekoliko primjeraka reklamnih oglasa koji sadrže cinemagrafiju i fotografiju. Anketnim istraživanjem ispituje se koji reklamni medij ima veći utjecaj na potrošača, te koji su razlozi toga.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mikota, Miroslav |
Defence date: | 24 September 2014 |
Uncontrolled Keywords: | reklama, reklamna fotografija, cinemagrafija, promocija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 56 |
Callnumber: | mik 2014 šim |
Inventory number: | DB377 |
Depositing User: | Antonia Grgurović |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 26 Sep 2014 11:17 |
Last Modified: | 26 Sep 2014 11:17 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2186 |
Actions (login required)
View Item |