Korištenje pokretne grafike u proširenoj stvarnosti za prezentaciju filmskih plakata

Tikulin, Ema (2014) Korištenje pokretne grafike u proširenoj stvarnosti za prezentaciju filmskih plakata. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img]
Preview
PDF
DB391_Tikulin_Ema.pdf

Download (17MB) | Preview

Abstract

Današnjim razvojem tehnologije, pojavili su se novi mediji koji nam omogućuju jasnije te zanimljivije prenošenje neke poruke. Kako bi poruka bila što jasnije i učinkovitije prikazana, koriste se različita inovativna rješenja. Statički mediji koji prenose poruku imaju manju učinkovitost u odnosu na pokretni medij. Plakat kao sredstvo oglašavanja prenosi vizualno informativnu poruku, te pokušava na što efikasniji način izazvati reakciju gledatelja. Pokretnom grafikom se uz informaciju prikazuje i pokret koji daje jedan novi vizualni doživljaj gledatelju. Kombinacijom ta dva medija (tiskani i digitalni medij) dobiva se upravo ta efikasnost prijenosa informacija. Tehnologija se iz dana u dan mijenja te nam stoga donosi različite nove medije koji nam daju jedan novi način prihvaćanja prijenosa informacija. Proširena stvarnost je jedan od sredstava koji nam omogućuje novi vizualno revolucionarni doživljaj te nam istovremeno daje mogućnost manipuliranja informacijama. Gledatelj nije pod utjecajem informacija te mu se daje kontrola nad medijima, dakle on sam može donijeti odluku želi li ili ne doživiti i iskusiti novi val informacija.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Defence date: 25 September 2014
Abstract in english: Today's development of technology brought us new media that allows clear and interesting transfer of messages. To make the message clearly and effectively presented, there are used different innovative solutions. Static media that transmits messages has lower efficiency compared to motion graphics. The poster, as a medium of advertising, transfers visual informational messages, and tries to cause a reaction of viewers. Motion graphics, with information displays and movement gives a new visual experience to the viewer. The combination of these two media (print and digital media) gives the efficiency of information transfer. Technology is changing from day to day so it brings a different type of new media that gives a new way of accepting the information. Augmented Reality is one of the tools that allows visually revolutional experience and at the same time gives the ability to manipulate information. The viewer is not influenced by the information and he is given control over the media, so he himself can make the decision whether or not to experience a new wave of information.
Uncontrolled Keywords: proširena stvarnost, preglednici za proširenu stvarnost, interaktivnost, filmski plakat, inovativnost, oglašavanje
Keywords in english: augmented reality, AR browsers, interactivity, movie posters, innovation, advertising
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 44
Callnumber: pib 2014 tik
Inventory number: DB391
Depositing User: Antonia Grgurović
Status: Unpublished
Date Deposited: 26 Sep 2014 12:12
Last Modified: 26 Sep 2014 12:12
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2195

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year