Sestrić Blašković, Matea (2014) Komparativni odnos tiskane i multimedijske slikovnice. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mrvac, Nikola].
|
PDF
DB383_Sestric_Blaskovic_Matea.pdf Download (9MB) | Preview |
Abstract
Digitalne interaktivne knjige od čitatelja zahtijevaju interakciju i sudjelovanje. Pomoću interaktivnih knjiga konzument sadržaja može interaktivno određivati smjer priče. Priča nije ograničena samo tekstom i slikom, već mu se nude i razni drugi multimedijalni sadržaji. Interaktivne knjige mogu biti tiskane ili digitalne. Težište ovog rada je usmjereno kako bi se determinirali razni parametri koji definiraju izradu interaktivne digitalne knjige. Danas postoje nove generacije korisnika novih medija, iz razloga edukacije, komunikacije i zabave, ali i novi načini koji iste i omogućuju. Jedna od takvih "noviteta" je i multimedija sa svojim karakteristikama objedinjavanja teksta, slike i zvuka, animacije i filma, te interaktivnošću i hipermedijom. Nove tehnologije: računalo, cd-rom i multimedija daju priliku da neke stare, ali i nove ideje budu oblikovane na novi način-suvremeniji, prema potrebama potencijalnih korisnika, u ovom slučaju djece, ali i na način da ne isključuju klasičnu slikovnicu, već da se njome nadopunjuju. U diplomskom radu istražena je i prikazana mogućnost suvremene tehnologije u proizvodnom procesu interaktivnog računarskog projekta. Kombinacijom više tipova pojedinačnih medija stvorena je jedna cjelinu. Kao primjer proizvodnog procesa prikazan je proces izrade multimedijske slikovnice. Provedena je i anketa o komparativnom odnosu multimedijalne i tiskane slikovnice.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mrvac, Nikola |
Defence date: | 25 September 2014 |
Abstract in english: | Digital interactive books from readers require interaction and participation. Consumer of content using interactive books can interactively determine the direction of the story. The story is not limited only to text and images, it can also offer various other multimedia content. Interactive books can be made printed or digital. The focus of this work is directed to determine the various parameters which define the creation of interactive digital books. Today there is a new generation of users of new media, for reasons of education, communication and entertainment, but also new ways that allow the same. One of these "innovations" is multimedia with its own characteristics of integrating text, images and sound, animation and film, interactivity and hypermedia. New technologies: computer, CD-ROMs and multimedia give a chance old and new ideas to be moulded in a new way - modern way. According to the needs of potential users, in this case children, it can be moulded in a way that does not exclude the classic picture book, but to complement it. In graduate work was investigated and shown the ability of modern technology in the production process of interactive computer project. A combination of several types of individual media, we creating a one complete media. The process of developing a multimedia storybook is shown as an example of the production process. We conducted a survey on comparative relation of multimedia and printed storybook. |
Uncontrolled Keywords: | slikovnica, interakcija, multimedija, digitalizacija |
Keywords in english: | picture book, interaction, multimedia, digitization |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 78 |
Callnumber: | mrv 2014 ses |
Inventory number: | DB383 |
Depositing User: | Antonia Grgurović |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 26 Sep 2014 12:58 |
Last Modified: | 26 Sep 2014 12:58 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2203 |
Actions (login required)
View Item |