Prilagodba vizualnog identiteta djelatnosti poduzeća

Stanić, Roberta (2015) Prilagodba vizualnog identiteta djelatnosti poduzeća. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img]
Preview
PDF
Z633_Stanić_Roberta.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

U radu se istražuje način na koji se vizualni identiteti prilagođavaju djelatnosti poduzeća koju oni predstavljaju. Vizualni identitet je nosioc osjećaja koji navodi ljude da kupe određeni proizvod ili uslugu, a taj se osjećaj postiže vizualnim porukama. Pri kreiranju logotipa, koji na kraju postaje vizualni identitet, dizajner se mora služiti određenim sustavom boja, likovnim elementima i tipografijom, kako bi stvorio smislenu cjelinu koja predstavlja određenu djelatnost. Međutim, logotip nije samo grafika. On je spona koja čini cjelokupan vizualni identitet, koja vodi promatrača u dublje područje brandinga i traži od kupaca svoje mjesto pri njihovom odabiru. Kao krajnji rezultat ovog završnog rada, dizajnirali su se vizualni identiteti triju imaginarnih poduzeća i provela se anketa koja potvrđuje hipotezu da oni zahtijevaju različite pristupe zbog različitih područja djelatnosti.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Defence date: 11 September 2015
Uncontrolled Keywords: vizualni identitet, logotip, proizvod, branding, sustav boja, likovni elementi, tipografija
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 38
Callnumber: man 2015 sta
Inventory number: Z633
Depositing User: Antonia Grgurović
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Sep 2015 09:44
Last Modified: 15 Sep 2015 09:44
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2303

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year