Stanić, Roberta (2015) Prilagodba vizualnog identiteta djelatnosti poduzeća. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].
|
PDF
Z633_Stanić_Roberta.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
U radu se istražuje način na koji se vizualni identiteti prilagođavaju djelatnosti poduzeća koju oni predstavljaju. Vizualni identitet je nosioc osjećaja koji navodi ljude da kupe određeni proizvod ili uslugu, a taj se osjećaj postiže vizualnim porukama. Pri kreiranju logotipa, koji na kraju postaje vizualni identitet, dizajner se mora služiti određenim sustavom boja, likovnim elementima i tipografijom, kako bi stvorio smislenu cjelinu koja predstavlja određenu djelatnost. Međutim, logotip nije samo grafika. On je spona koja čini cjelokupan vizualni identitet, koja vodi promatrača u dublje područje brandinga i traži od kupaca svoje mjesto pri njihovom odabiru. Kao krajnji rezultat ovog završnog rada, dizajnirali su se vizualni identiteti triju imaginarnih poduzeća i provela se anketa koja potvrđuje hipotezu da oni zahtijevaju različite pristupe zbog različitih područja djelatnosti.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mandić, Lidija |
Defence date: | 11 September 2015 |
Uncontrolled Keywords: | vizualni identitet, logotip, proizvod, branding, sustav boja, likovni elementi, tipografija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 38 |
Callnumber: | man 2015 sta |
Inventory number: | Z633 |
Depositing User: | Antonia Grgurović |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 15 Sep 2015 09:44 |
Last Modified: | 15 Sep 2015 09:44 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2303 |
Actions (login required)
View Item |