Lasić, Antonija (2015) Tipografija u funkciji ilustracije. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Brozović, Maja].
|
PDF
Z671_Lasić_Antonija.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Rad se bazira na dvije značajne sastavnice grafičkog dizajna – tipografiji i ilustraciji. Izloţen je njihov povijesni razvoj, primjeri raznih autora, te okviri u kojima se tipografija koristi kao ilustracijski element. Proučavanjem tih dviju disciplina te analizom radova, definiran je i cilj ovog rada, a to je povezati likovni predložak i tipografiju koji se kao originalni oblici ne mogu koristiti odvojeno nego funkcioniraju isključivo kao cjelina unutar zamišljene likovne kompozicije. Time se proučava prihvaćaju li se ilustracije, kao nešto što se smatra umjetničkom formom, i u svakodnevnim kontekstima, kojima je uloga komercijalna. Na primjerima vizualnih identiteta nekih domaćih proizvoda, nastoji se tipografiju uklopiti u njihov zadani oblik kako bi se postigla nova dimenzija vizualne komunikacije. Stoga se predstavljanjem idejnih rješenja mladoj publici nastoje dobiti povratne informacije o (ne)prihvaćanju tipografskih ilustracija u kontekstima koji probijaju njihove standardne okvire. želi se saznati na kojim poljima se takve dizajnerske forme mogu koristiti, te kako se percipiraju i tumače pojedine metode oblikovanja tipografije u ilustrativni oblik.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Brozović, Maja |
Defence date: | 17 September 2015 |
Abstract in english: | This paper is based on two important constituents of graphic design – typography and illustration. Their historical development, examples of different designers, and situations in which typography is used as illustrational element are presented here. The aim of this paper is to bring together artistic pattern and typography that can function only as a unit within imagined artistic composition. By doing this, it is examined whether illustrations, which are usually seen as commercial, can be considered as artistic form. Typography is being fit into their given shape in order to get a new dimension of visual communication by using examples of visual identity of some Croatian products. Because of that the main ideas are presented to the young audience in order to get their opinions about acceptance or no acceptance of typographical illustrations in contexts that go beyond their standard views. The aim is to find out in what areas these designer forms can be used and how certain methods of shaping typography into illustrational shape are perceived and interpreted. |
Uncontrolled Keywords: | ilustracija, tipografija, tipografska ilustracija, logotipi, domaći proizvod |
Keywords in english: | illustration, typography, typographical illustration, Croatian logos |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 48 |
Callnumber: | bro 2015 las |
Inventory number: | Z671 |
Depositing User: | Antonia Grgurović |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 18 Sep 2015 08:35 |
Last Modified: | 18 Sep 2015 08:35 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2343 |
Actions (login required)
View Item |