Parametri grafičkog oblikovanja ambalaže za čokolade

Penava, Lucija (2015) Parametri grafičkog oblikovanja ambalaže za čokolade. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img]
Preview
PDF
DB459_Penava_Lucija.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Diplomski rad se bavi grafičkim oblikovanjem ambalaže istog proizvoda prilagođene za dva različita tržišta. Svrha diplomskog rada je određivanje parametara, a uz to i želja i navika potrošača te grafičko oblikovanje ambalaže čokolade za oba tržišta. Prije samog dizajna ambalaže svi parametri su teorijski određeni te se u praktičnom dijelu diplomskog rada određuju glavni parametri koji utječu na dobar dizajn ambalaže za čokoladu na oba tržišta. Kako bi se odredili parametri koji utječu na odluku o kupnji kod potrošača provedeno je istraživanje na oba tržišta uz pomoć postojećih čokolada slične kvalitete i cijena, ali različitog dizajna. Zatim su istraženi globalni trendovi. Nakon što su određeni parametri i istraženi trendovi, izrađene su smjernice uz pomoć koji se rade 3 različita rješenja. Zatim slijedi odabir najboljeg koncepta te je oblikovan konačni oblik ambalaže za čokoladu. Nakon toga se provjerava da li je ambalaža prilagođena za oba tržišta te da li treba imati neke preinake da bi se svidjela obje ciljane skupine. Istraživanje je izvršeno na unaprijed određenim ciljnim skupinama, a to su ljudi koji vole i konzumiraju čokoladu u Belgiji i Hrvatskoj.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Thesis Committee: Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Koren Ivančević, Tajana
Defence date: 5 October 2015
Abstract in english: Master thesis deals with the graphic design of packaging the same products customized for two different markets. The purpose of thesis is to determine the chocolate's parametres, costomer's wishes and graphic design of packaging for two different markets. Before graphic design of packaging, graphic's parametres were described in theoretical part. To determine the main parameters in graphic design research is conducted in Croatian and Belgium markets. In the research, chocolates with similar price and quality were analyzed. It is conducted research of global trends, too. And then, three different concepts are made and one is chosen. In addition, it is conducted survey among target group from Croatia and from Belgium in order to discover is packaging costumized for two different markets.
Uncontrolled Keywords: ambalaža, grafičko oblikovanje, parametri, tržišta
Keywords in english: packaging, graphic design, parametres, markets
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 52
Callnumber: pib 2015 pen
Inventory number: DB459
Depositing User: Elizabeta Rybak Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 16 Oct 2015 08:36
Last Modified: 16 Oct 2015 08:36
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2395

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year