Penava, Lucija (2015) Parametri grafičkog oblikovanja ambalaže za čokolade. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
|
PDF
DB459_Penava_Lucija.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Diplomski rad se bavi grafičkim oblikovanjem ambalaže istog proizvoda prilagođene za dva različita tržišta. Svrha diplomskog rada je određivanje parametara, a uz to i želja i navika potrošača te grafičko oblikovanje ambalaže čokolade za oba tržišta. Prije samog dizajna ambalaže svi parametri su teorijski određeni te se u praktičnom dijelu diplomskog rada određuju glavni parametri koji utječu na dobar dizajn ambalaže za čokoladu na oba tržišta. Kako bi se odredili parametri koji utječu na odluku o kupnji kod potrošača provedeno je istraživanje na oba tržišta uz pomoć postojećih čokolada slične kvalitete i cijena, ali različitog dizajna. Zatim su istraženi globalni trendovi. Nakon što su određeni parametri i istraženi trendovi, izrađene su smjernice uz pomoć koji se rade 3 različita rješenja. Zatim slijedi odabir najboljeg koncepta te je oblikovan konačni oblik ambalaže za čokoladu. Nakon toga se provjerava da li je ambalaža prilagođena za oba tržišta te da li treba imati neke preinake da bi se svidjela obje ciljane skupine. Istraživanje je izvršeno na unaprijed određenim ciljnim skupinama, a to su ljudi koji vole i konzumiraju čokoladu u Belgiji i Hrvatskoj.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Thesis Committee: | Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Koren Ivančević, Tajana |
Defence date: | 5 October 2015 |
Abstract in english: | Master thesis deals with the graphic design of packaging the same products customized for two different markets. The purpose of thesis is to determine the chocolate's parametres, costomer's wishes and graphic design of packaging for two different markets. Before graphic design of packaging, graphic's parametres were described in theoretical part. To determine the main parameters in graphic design research is conducted in Croatian and Belgium markets. In the research, chocolates with similar price and quality were analyzed. It is conducted research of global trends, too. And then, three different concepts are made and one is chosen. In addition, it is conducted survey among target group from Croatia and from Belgium in order to discover is packaging costumized for two different markets. |
Uncontrolled Keywords: | ambalaža, grafičko oblikovanje, parametri, tržišta |
Keywords in english: | packaging, graphic design, parametres, markets |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 52 |
Callnumber: | pib 2015 pen |
Inventory number: | DB459 |
Depositing User: | Elizabeta Rybak Budić |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 16 Oct 2015 08:36 |
Last Modified: | 16 Oct 2015 08:36 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2395 |
Actions (login required)
View Item |