Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima

Matijević, Dina (2015) Analiza uloge reklamnih fotografija na ambalaži na različitim tržištima. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mikota, Miroslav].

[img] PDF
DB443_Matijevic_Dina.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Nekada je svrha ambalaže bila zaštititi proizvod; danas, ambalaža je i najvažniji dio vizualnog identiteta nekog proizvoda. Uloga dizajnera je na adekvatan način prezentirati proizvod potrošaču, jer reklama i ambalaža su te koje mogu prodati loš proizvod, odnosno uništiti dobar proizvod. Fotografija je medij kojega prepoznaju i razumiju svi ljudi, neovisno iz koje kulture ili pozadine potječu stoga nije čudno što zauzima 2/3 reklama. Skoro svatko u modernom svijetu je pod utjecajem nekog stupnja oglašavanja i drugih oblika promocije jer reklama je danas sastavni dio svih medija i okružuje nas na svakom koraku urbane okoline. U ovom diplomskom radu proučavaju se tri bitna segmenta. Vizualna komunikacija i stvaranje vizualnih informativnih poruka; oglašavanje i marketing, gdje se govori o važnosti ispitivanja tržišta, razvoju reklama te reklamnoj fotografiji i njenom psihološkom utjecaju na potrošače te sama ambalaža, njena uloga i što ona pruža marketingu, te kako njen dizajn utječe na prodaju proizvoda. Cilj ovog diplomskog rada je proučiti kako reklamna fotografija na ambalaži utječe na potrošača prilikom kupnje proizvoda, proučiti i usporediti hrvatsko i portugalsko tržište, njihov marketing i trendove s obzirom na kulturu te usporediti mišljenja i stavove kod potrošača iz različitih zemalja. U eksperimentalnom dijelu opisuje se tijek i način izrade ambalaže i vizualnog identiteta kozmetičkog proizvoda koji je korišten u istraživanju. Istraživanje je provedeno putem ankete u kojem su sudjelovale ispitanice iz Portugala, Hrvatske i drugih zemalja.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mikota, Miroslav
Other mentors: Paulinho, Fernando Faria
Thesis Committee: Mrvac, Nikola and Mikota, Miroslav and Žiljak Stanimirović, Ivana
Defence date: 6 October 2015
Uncontrolled Keywords: reklamna fotografija, ambalaža, komunikacija, prodaja proizvoda
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 71
Callnumber: mik 2015 mat
Inventory number: DB443
Depositing User: Elizabeta Rybak Budić
Status: Unpublished
Date Deposited: 16 Oct 2015 12:23
Last Modified: 16 Oct 2015 12:23
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2411

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year