Abičić, Vedran (2016) Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mrvac, Nikola].
|
PDF
DB517_Abičić_Vedran.pdf Download (8MB) | Preview |
Abstract
Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja. Aktualna predviđanja ukazuju kako će u budućnosti isti imati sve veću zastupljenost i širu primjenu. Od oblika multimedijskih komuniciranja kroz digitalne kanale svakako valja izdvojiti digitalno oglašavanje, odnosno komunikaciju na relaciji proizvođač – korisnik ili proizvođač – trgovac - korisnik. Zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka je kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan za korisnika i najvažnije – učinkovit. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva. Ista se može očitati kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (eng. Click Through Rate) i povratak investicije, tj. tzv. ROI (eng. Return on Investment) faktore. Ovim radom nastoji se istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete. Manje kvalitetni su oni koji ne udovoljavaju optimalnim tehničkim i vizualnim kriterijima, a oni većeg stupnja kvalitete su oglasi koji idealno zadovoljavaju tehničke i vizualne kriterije. Također istraživao se utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika i na taj način utvrditi utječe li i na koji način kvaliteta statičnih i dinamičkih multimedijskih sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje. Na taj način omogućit će se definiranje grafičkih komunikacija kao jednog od ključnih faktora u cjelokupnom komunikacijskom procesu.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mrvac, Nikola |
Thesis Committee: | Žiljak Stanimirović, Ivana and Mrvac, Nikola and Mikota, Miroslav |
Defence date: | 4 July 2016 |
Abstract in english: | The multimedia contents have become a key means of communication. Current forecasts indicate that in the future it will have a growing presence and wider use. From forms of multimedia communication through digital channels is certainly worth mentioning digital advertising, and communication between the manufacturer - end user or the manufacturer - retailer – end user. Graphic and multimedia expert's task is to create high quality, relevant and most important - effective content. Marketing multimedia content efficiency is certainly exact and measurable. Ditto can thus be read off through the number of ad clicks quotient and number of ad impressions or CTR (Click Through Rate) and ROI (Return on Investment) factors. This paper seeks to investigate the reactions of end users on various quality multimedia content. By lower quality ads are considered those which does not fulfill optimal technical and visual criteria. There was also the research of the impact of the multimedia content quality level to the user response and thus determine if and how the quality of static and dynamic multimedia content impacts the overall success of digital marketing campaigns. This will allow the definition of graphic communications as a key factor in the overall communication process. |
Uncontrolled Keywords: | multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, kvaliteta oglasa, tehnički i vizualni parametri, CTR, ROI |
Keywords in english: | multimedia content, digital advertising, ad quality, technical and visual parmeters, CTR, ROI |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 68 |
Callnumber: | MRV 2016 ABI |
Inventory number: | DB517 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 07 Jul 2016 11:10 |
Last Modified: | 07 Jul 2016 11:10 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2485 |
Actions (login required)
View Item |