Sladić, Dino (2016) Orkestracija zvuka i pokreta u pokretnoj grafici. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
PDF
DB574_Sladić_Dino.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Pokretna grafika je oblik grafičke komunikacije u kojoj se pomoću animacije stvara iluzija pokreta upotpunjena zvukom, u svrsi slanja multimedijske poruke. Bitna razlika između pokretne grafike i ostalih grafičkih djela, jest upravo pokret i zvuk, dok su ostala grafička djela statična i u ponekim slučajevima, ne dovoljno zanimljiva. Problematika koja se javlja jest usklađenost ili sinkronizacija ta dva parametra koja nemaju druge poveznice osim pokreta. U teorijskom dijelu biti će opisan povijesni razvoj vizualne glazbe, različite primjene vizualiziranja zvuka, karakteristike zvuka i slike te njihov način usklađivanja, sinergija osjetila tj. sinestezija. U eksperimentalnom dijelu opisati će se proces od ideje do realizacije i izrada glazbenih video spotova pomoću grafičkog alata Adobe After Effects. Također, provesti će se i opisati istraživanje putem online upitnika i prikazati rezultate. Cilj rada je definirati utječe li potpuna sinkronizacija pozitivnije na gledatelja od one djelomične i hoće li latencija slike za zvukom biti uspješnija od latencije zvuka za slikom.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Thesis Committee: | Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Mahović Poljaček, Sanja |
Defence date: | 28 September 2016 |
Abstract in english: | Motion graphics is a form of graphic communication in which animation is achieved by creating illusion of movement complemented with sound, for the purpose of sending multimedial message. The main difference between motion graphics and graphic design is in motion and sound, while in graphic design elements are static and in some cases, not enough interesting. The problem that arises is the coherence or synchornization of these two parameters that don't have much in common, except motion. Theoretical part will describe historical development of visual music, a variety of applications to visualize sound and their way of harmonization – synesthesia. Experimental part will describe the process from concept to implementation and production of music videos using graphic tool Adobe After Effects. Furthermore, a research via an online questionnaire with results of the paper will be described. The aim of master thesis is to define the influence of various ways that synchronization can be achieved and presented to the viewer. |
Uncontrolled Keywords: | sinkronizacija, pokretna grafika, vizualna glazba, audiovizualna percepcija, glazbeni video spot |
Keywords in english: | synchronization, motion graphics, visual music, audio-visual perception, music video |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 60 |
Callnumber: | PIB 2016 SLA |
Inventory number: | DB574 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 24 Nov 2016 08:40 |
Last Modified: | 24 Nov 2016 08:40 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2626 |
Actions (login required)
View Item |