Seidl, Luka (2016) Videoigre, njihova primjena u multimediji i obrazovanju. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mrvac, Nikola].
|
PDF
DB597_Seidl_Luka.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Današnje videoigre ne služe više samo kao razonoda ili sredstvo za opuštanje pred televizorom ili monitorom. Iako su za to prvenstveno dizajnirane i napravljene, postoje i izuzeci. Kratkim povijesnim pregledom prikazati de se razvoj videoigara u tehničkom, vizualnom i scenarijskom pogledu. Također de se spomenuti i objasniti funkcija i rad naprednih kontrolera upravljanja poput Microsoft Kinect-a, uređaja sposobnih za simuliranje virtualne stvarnosti kao Oculus Rift ili HTC Vive, te prikazati upotrebu tih uređaja u multimediji, obrazovanju, turizmu, arhitekturi i ostalim područjima. Primjenom te tehnologije u multimediji vidjeti de se razni pristupi u oglašavanju, reklamiranju i promidžbi. Rezultati primjene videoigara u obrazovanju pokazuju kako imaju visoki stupanj učinka na djecu, učenike i studente i kako se naučena materija bolje i sa više razumijevanja nauči od klasičnog načina učenja iz udžbenika i knjiga. Prikazati de se široka primjena videoigara u najrazličitijim područjima s posebnim naglaskom na obrazovanje i učenje te ukazati na jednostavnost korištenja i veliku korisnost prilikom upotrebe ove tehnologije.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Mrvac, Nikola |
Thesis Committee: | Žiljak Stanimirović, Ivana and Mrvac, Nikola and Mikota, Miroslav |
Defence date: | 29 September 2016 |
Uncontrolled Keywords: | videoigre, multimedij, obrazovanje, virtualna stvarnost |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 41 |
Callnumber: | MRV 2016 SEI |
Inventory number: | DB597 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 08 Dec 2016 09:39 |
Last Modified: | 08 Dec 2016 09:39 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2649 |
Actions (login required)
View Item |