Ivčević, Ena (2017) Uloga ambalaže u prodaji proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Lajić, Branka].
|
PDF
Z815_Ivčević_Ena.pdf Download (584kB) | Preview |
Abstract
U radu se opisuje uloga ambalaže u prodaji proizvoda. U procesu donošenja odluka o kupnji kupac prolazi kroz nekoliko faza. Prva faza su želje i potrebe za određenim proizvodom, druga faza je traženje proizvoda, treća faza je ocjenjivanje i izbor i četvrta je sama odluka o kupnji proizvoda. U tom procesu ambalaža ima presudnu ulogu. Ona je najjači pokretač i motiv kupovine proizvoda. Kako se osnovni motivi kupovanja temelje na zadovoljavanju potreba, ambalaža je medij koji prenosi informacije, ali i svojom bojom, dizajnom i oblikom postaje presudan element pri kupnji proizvoda. Cilj ovog rada je otkriti koji elementi najviše utječu na odluku o kupnji upakiranog proizvoda. U radu će se koristiti anketna metoda.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Lajić, Branka |
Thesis Committee: | Pasanec Preprotić, Suzana and Lajić, Branka and Banić, Dubravko |
Defence date: | 21 September 2017 |
Uncontrolled Keywords: | ambalaža, elementi dizajna ambalaže, ponašanje potrošača |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 37 |
Callnumber: | LAJ 2017 IVČ |
Inventory number: | Z815 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 18 Oct 2017 09:24 |
Last Modified: | 18 Oct 2017 09:24 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2738 |
Actions (login required)
View Item |