Uloga ambalaže u prodaji proizvoda

Ivčević, Ena (2017) Uloga ambalaže u prodaji proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Lajić, Branka].

[img]
Preview
PDF
Z815_Ivčević_Ena.pdf

Download (584kB) | Preview

Abstract

U radu se opisuje uloga ambalaže u prodaji proizvoda. U procesu donošenja odluka o kupnji kupac prolazi kroz nekoliko faza. Prva faza su želje i potrebe za određenim proizvodom, druga faza je traženje proizvoda, treća faza je ocjenjivanje i izbor i četvrta je sama odluka o kupnji proizvoda. U tom procesu ambalaža ima presudnu ulogu. Ona je najjači pokretač i motiv kupovine proizvoda. Kako se osnovni motivi kupovanja temelje na zadovoljavanju potreba, ambalaža je medij koji prenosi informacije, ali i svojom bojom, dizajnom i oblikom postaje presudan element pri kupnji proizvoda. Cilj ovog rada je otkriti koji elementi najviše utječu na odluku o kupnji upakiranog proizvoda. U radu će se koristiti anketna metoda.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Lajić, Branka
Thesis Committee: Pasanec Preprotić, Suzana and Lajić, Branka and Banić, Dubravko
Defence date: 21 September 2017
Uncontrolled Keywords: ambalaža, elementi dizajna ambalaže, ponašanje potrošača
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 37
Callnumber: LAJ 2017 IVČ
Inventory number: Z815
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 18 Oct 2017 09:24
Last Modified: 18 Oct 2017 09:24
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2738

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year