Proces oblikovanja korisničkog iskustva

Kovačićek, Hrvoje (2017) Proces oblikovanja korisničkog iskustva. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img]
Preview
PDF
DB645_Kovačićek_Hrvoje.pdf

Download (9MB) | Preview

Abstract

Dizajn korisničkog iskustva označava oblikovanje sveobuhvatnih iskustva i emocija koje kod korisnika izaziva interakcija s određenim sustavom, uslugom, ali i proizvodom. Cilj ove vrste dizajna je kombiniranjem različitih tehnika osigurati što bolje iskustvo krajnjeg korisnika. Ključni procesi i metode životnog ciklusa razvoja korisničkog iskustva su istraživanje korisnika, analiza podataka, kreiranje žičanih modela, prototipa, dizajn i implementacija, te evaluacija gotovog rješenja. Pojedini koraci životnog ciklusa oblikovanja korisničkog iskustva međusobno se nadopunjuju. Tok ovih metoda i njihov izbor ovisi o cijeni izrade, opsegu projekta, zadanom vremenu, sposobnostima dizajnera, te vrsti proizvoda. U teorijskom dijelu rada definirani su ciljevi, te važnost primjene dizajna korisničkog iskustva. Ujedno su objašnjene najčešće korištene metode koje UX dizajner provodi u procesu oblikovanja finalnog proizvoda ili usluge. Eksperimentalni dio rada obuhvaća izradu dizajna mobilne aplikacije za oglašavanje frizerskih salona, koja korisnicima frizerskih usluga omogućuje brz uvid u cjenik, recenzije, te sjedišta pružatelja usluga. Uloga aplikacije je stvoriti novi kanal za pretraživanje frizerskih salona, te unaprijediti dosadašnji pristup korisnicima ovakvih vrsta usluga. Eksperimentalni dio objašnjava po čemu se ova aplikacija razlikuje od postojećih aplikacija na tržištu, te obuhvaća analizu konkurencije i sve procese koji su potrebni za njezinu izradu.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Thesis Committee: Strgar Kurečić, Maja and Mandić, Lidija and Poljičak, Ante
Defence date: 25 September 2017
Abstract in english: User experience design process involves shaping and improving experiences and emotions a user of a particular product, service or system deals with. The process has a goal to ensure the best experience for the user. Key processes and life cycle of a user-oriented design involve user analysis, data analysis, wireframing, prototyping, final design and implementation, evaluation of the final product. Some steps do complement each other in the design process, whereas the selection of each step depends on factors like price and project difficulty, deadline, designer creativity, and capability, and product type. The theoretical part of this thesis explains goals and the importance of useroriented design process. The most efficient and used methods for creating a final product or service are also analyzed. Practical part involves the mobile app design process for advertising hair salons and allowing a quick insight in prices, reviews, and locations for those services. The app’s main purpose is creating an innovative way on spotting hair salons and improving the current approach to searching hair salons services. This part also explains the key difference that this app has in contrast of other similar available apps and it involves the analysis of the existing apps on the market and all the processes which are crucial in its creation.
Uncontrolled Keywords: korisnik, iskustvo, emocije, dizajn, proizvod, aplikacija
Keywords in english: user, experience, emotions, design, product, application
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 120
Callnumber: MAN 2017 KOV
Inventory number: DB645
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 05 Dec 2017 10:27
Last Modified: 05 Dec 2017 10:27
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2773

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year