Biuk, Adriana (2017) Implementacija umjetne inteligencije unutar Unity programskog okvira. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pap, Klaudio].
PDF
DB649_Biuk_Adriana.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Tema ovog diplomskog rada je prikazati proces izrade i implementacije dvodimenzionalne (2D) računalne igrice u programskom okviru Unity uz primjenu znanja iz područja umjetne inteligencije. Funkcionalnost same igrice biti će prikazana unutar alata Visual Studio te razvijena u programskom jeziku C#. Rad će se sastojati od uvodnog teorijskog dijela koji se bavi opisom umjetne inteligencije, pregledom algoritama te uvodom u programsko okruženje Unity i potrebne alate, kao i opisom načina razvoja te moguće pristupe i prednosti. U praktičnom dijelu, kroz primjer računalne igre koja će biti opisana u teorijskom dijelu, prikazati će se načini implementacije umjetne inteligencije gdje će se istaknuti njegova važnost i prednost korištenja kako bi igra postala što realističnija. U radu će se također istražiti i mogući problemi kao i ograničenja kod implementacije algoritama umjetne inteligencije. Svrha ovoga rada je pokazati dobru praksu implementacije rješenja umjetne inteligencije sa svojim prednostima i mogućim nedostacima. Po završetku ovoga rada dobiva se gotova računalna igrica sa implementiranim svim iznad navedenim koja će u budućnosti biti vrlo lako nadogradiva ili pak proširiva.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Pap, Klaudio |
Thesis Committee: | Rudolf, Maja and Pap, Klaudio and Mrvac, Nikola |
Defence date: | 25 September 2017 |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 64 |
Callnumber: | PAP 2017 BIU |
Inventory number: | DB649 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 08 Dec 2017 08:42 |
Last Modified: | 08 Dec 2017 08:42 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2777 |
Actions (login required)
View Item |