Poboljšanje mobilne aplikacije ispitivanjem korisničkog iskustva

Dasović, Eva (2017) Poboljšanje mobilne aplikacije ispitivanjem korisničkog iskustva. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img] PDF
DB701_Dasović_Eva.pdf
Restricted to Registered users only

Download (13MB)

Abstract

Živimo u digitalnom dobu, te se s obzirom na konstantan napredak tehnologije javlja potreba korisnika da trenutke provedene na digitalnim platformama doživljavaju jednako prirodno kao i život u fizičkom svijetu. Sukladno tome, korisnička sučelja se dizajniraju tako da se veći naglasak stavlja na korisničko iskustvo i interakciju s korisnikom, a pokušava se ukloniti što više pokazatelja na tehnologiju. Korisničko iskustvo se može definirati kao interdisciplinarno područje koje podrazumijeva oblikovanje sveobuhvatnih iskustva i emocija koje kod korisnika izaziva interakcija s određenim sustavom, proizvodom ili uslugom. U teorijskom dijelu rada je objašnjen temeljni koncepti i faze dizajna korisničkog iskustva. Pod dizajnom korisničkog iskustva podrazumijevamo skup različitih djelatnosti i koncepata kojima unaprjeđujemo zadovoljstvo korisnika sa određenim proizvodom, a dizajner korisničkog iskustva je onaj koji predstavlja ideju ili početnu misao kako bi se proizvod ili sustav učinili što funkcionalnijim. U eksperimentalnom dijelu rada, fokus je na izradi mobilne aplikacije gdje će se na konkretnom primjeru pokušati objasniti metode razvoja korisničkog iskustva i pokazati na koji način kombiniranjem različitih tehnika osigurati što bolje iskustvo krajnjeg korisnika.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Thesis Committee: Poljičak, Ante and Mandić, Lidija and Strgar Kurečić, Maja
Defence date: 29 September 2017
Abstract in english: We live in a digital age and with the constant progress of technology there's a need for users who spend their time on digital platforms to experience every moment as naturally as in the physical world. With that, interfaces are designed to highlight the experience and interactions with the user, while trying to hide any pointers to the technology. User experience can be defined as interdisciplinary area that trigger shaping comprehensive experience and emotions within a user while interacting with a specific system, product or service. Theoretical part contains explanation for fundamental concepts and stages of user experience design. User experience design means a collection of different activities and concepts which we use to improve user contentment with a specific product and it is the designer that sets a starting point or a first idea on how to make the product or system more functional. Experimental part focuses on building a mobile application that tries to explain the methods of developing user experience on a specific example and shows in which ways is better to combine different methods to ensure best possible experience of the end user.
Uncontrolled Keywords: Korisničko iskustvo, dizajn, emocije, proizvod, korisnik
Keywords in english: User experience, design, emotions, product, user
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 111
Callnumber: MAN 2017 DAS
Inventory number: DB701
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 07 Feb 2018 09:27
Last Modified: 07 Feb 2018 09:27
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2831

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year