Psihofizikalni utjecaj boje na promidžbu hrane

Assodi, Tena (2018) Psihofizikalni utjecaj boje na promidžbu hrane. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Kulčar, Rahela].

[img]
Preview
PDF
Z885_Assodi_Tena.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Boja je fundamentalni dio vizualne komunikacije, a samim time je važna i u promidžbi proizvoda. Ona utječe na emocije, raspoloženja i percepciju određenog proizvoda, a pogotovo hrane. Želja za konzumacijom javlja se u odnosu na vizualnu privlačnost, a boja je sastavni dio te privlačnosti. Stoga je ključno odabrati odgovarajuću boju koja će potrošača potaknuti na konzumaciju. U ovom istraživanju, pomoću reprodukcije fotografija s motivom prehrambenog proizvoda određenog tona te variranjem drugih faktora boje istog motiva dan je uvid u percepciju potrošača o određenoj boji, i u to koje su varijable boje manje, a koje više poželjne. Time je ispitano koliko boja hrane utječe na marketing i koliku zapravo igra ulogu u odabiru proizvoda kod kupaca.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Kulčar, Rahela
Thesis Committee: Banić, Dubravko and Kulčar, Rahela and Bolanča Mirković, Ivana
Defence date: 20 September 2018
Uncontrolled Keywords: boja, hrana, promidžba, zasićenje, svjetlina
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 36
Callnumber: KUL 2018 ASS
Inventory number: Z885
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 03 Dec 2018 12:41
Last Modified: 03 Dec 2018 12:41
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2905

Actions (login required)

View Item View Item