Stipić, Anđela (2018) Brendiranje prehrambenih proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rončević, Ante].
PDF
Z894_Stipić_Anđela.pdf Restricted to Registered users only Download (2MB) |
Abstract
Temom „Brendiranje domaćih proizvoda“ u radu se ispitao i analizirao proces nastanka brenda i njegove uloge u današnjem društvu. Odgovorom na pitanja o tome što je brend i na koji način teće proces brendiranja pobliže se objasnila mogućnost za brendiranjem domaćih proizvoda. Ispitivanjem proizvodne mogućnosti u Hrvatskoj i uloge prehrambenih proizvoda došlo je do otvaranja uvida o postojanju potencijala za razvoj brenda okrenutog prema domaćim i stranim (turistima) tržištima. U praktičnom su se dijelu, provođenjem i analizom ankete, ispitala mišljenja potrošača, a proces brendiranja prikazao se na primjeru domaćeg proizvoda – maslinovog ulja. Ispitao se tijek procesa nastanka identiteta brenda, od vizije i misije, vizualnih elemenata do komuniciranja brenda prema potrošačima.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Rončević, Ante |
Thesis Committee: | Mrvac, Nikola and Rončević, Ante and Mikota, Miroslav |
Defence date: | 20 September 2018 |
Uncontrolled Keywords: | brend, brendiranje, identitet, maslinovo ulje, proizvod |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 52 |
Callnumber: | RON 2018 STI |
Inventory number: | Z894 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 04 Dec 2018 09:16 |
Last Modified: | 04 Dec 2018 09:16 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2913 |
Actions (login required)
View Item |