Brendiranje prehrambenih proizvoda

Stipić, Anđela (2018) Brendiranje prehrambenih proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rončević, Ante].

[img] PDF
Z894_Stipić_Anđela.pdf
Restricted to Registered users only

Download (2MB)

Abstract

Temom „Brendiranje domaćih proizvoda“ u radu se ispitao i analizirao proces nastanka brenda i njegove uloge u današnjem društvu. Odgovorom na pitanja o tome što je brend i na koji način teće proces brendiranja pobliže se objasnila mogućnost za brendiranjem domaćih proizvoda. Ispitivanjem proizvodne mogućnosti u Hrvatskoj i uloge prehrambenih proizvoda došlo je do otvaranja uvida o postojanju potencijala za razvoj brenda okrenutog prema domaćim i stranim (turistima) tržištima. U praktičnom su se dijelu, provođenjem i analizom ankete, ispitala mišljenja potrošača, a proces brendiranja prikazao se na primjeru domaćeg proizvoda – maslinovog ulja. Ispitao se tijek procesa nastanka identiteta brenda, od vizije i misije, vizualnih elemenata do komuniciranja brenda prema potrošačima.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Rončević, Ante
Thesis Committee: Mrvac, Nikola and Rončević, Ante and Mikota, Miroslav
Defence date: 20 September 2018
Uncontrolled Keywords: brend, brendiranje, identitet, maslinovo ulje, proizvod
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 52
Callnumber: RON 2018 STI
Inventory number: Z894
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 04 Dec 2018 09:16
Last Modified: 04 Dec 2018 09:16
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2913

Actions (login required)

View Item View Item