Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije

Klemeš, Nikola (2018) Primjena gamifikacije u dizajnu mobilne aplikacije. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img] PDF
DB740_Klemeš_Nikola.pdf
Restricted to Registered users only

Download (2MB)

Abstract

Gamifikacija je termin kojim označavamo uvođenje elemenata računalne igre u koncept koji nije zamišljen kao igra, a u ovom kontekstu odnosi se na mobilnu aplikaciju. Gamifikacijom se ostvaruje još veća interaktivnost između same aplikacije i korisnika. Korisnici u današnjem vremenu imaju sve veća očekivanja od mobilnih aplikacija, te više nije dovoljno izraditi aplikaciju koja ima samo osnovnu funkcionalnost. Stoga se u njih sve češće uvode elementi igre, kako bi potaknule korisnika na učestalo korištenje, ali kako bi se i istaknule među konkurentnim aplikacijama. Gamifikacija se provodi u okviru dizajna korisničkog iskustva, zajedno sa ostalim metodama, kojima se osigurava optimiziranost aplikacije prema potrebama korisnika: analizom konkurencije, analizom ciljane publike, kreiranjem žičanih modela aplikacije i prototipa, konačnim dizajnom aplikacije i stalnim testiranjem radi njezinog unapređenja nakon izlaska na tržište. U teorijskom dijelu diplomskog rada objašnjeni su termini gamifikacije i dizajna korisničkog iskustva i obuhvaćeni koraci njihove pravilne primjene u procesu izrade mobilnih aplikacija. U eksperimentalnom dijelu rada primjenjuje se teorijski dio u izradi aplikacije, on obuhvaća istraživanje korisničkog iskustva, integriranjem gamifikacije i dizajna sučelja u fiktivnu mobilnu aplikaciju namijenjenu rekreativnim sportašima, konkretno planinarima. Aplikacija korisniku gamifikacijom zadaje određene zadatke koje on ispunjava i na taj način osjeća veću obvezu za ispunjenje kompletnog treninga.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Thesis Committee: Strgar Kurečić, Maja and Mandić, Lidija and Poljičak, Ante
Defence date: 21 September 2018
Uncontrolled Keywords: gamifikacija, dizajn mobilnih aplikacija, korisničko iskustvo
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 60
Callnumber: MAN 2018 KLE
Inventory number: DB740
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 09 Jan 2019 08:15
Last Modified: 09 Jan 2019 08:15
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/2949

Actions (login required)

View Item View Item