Belošević, Luka (2019) 3D modeliranje u računalnim igrama. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].
|
PDF
Z944_Belošević_Luka.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
U ovom završnom radu je prikazan cijeli proces izrade 3D modela spremnog za implementaciju u računalnu videoigru. Objašnjene su uloge tekstura u 3D modeliranju i načini na koje su one koriste. Objašnjene su značajke 3D modeliranja za različite industrije, te na što se mora paziti kod modeliranja za videoigru. Korišteni su programski alati kao što su Blender 2.79, Adobe photoshop CS 5, Substnace Painter.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Mandić, Lidija |
Thesis Committee: | Poljičak, Ante and Mandić, Lidija and Strgar Kurečić, Maja |
Defence date: | 20 September 2019 |
Uncontrolled Keywords: | 3D modeliranje, računala, tekstura, videoigre |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | MAN 2019 BEL |
Inventory number: | Z944 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 11 Dec 2019 12:27 |
Last Modified: | 11 Dec 2019 12:27 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3055 |
Actions (login required)
View Item |