Lalić, Dino (2018) Interaktivna cross-platform aplikacija zdravstvenog sustava s naglaskom na pristupačnost. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
|
PDF
DB848_Lalić_Dino.pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
Suvremeni način komuniciranja putem različitih aplikacija do sada nije u dovoljnoj mjeri zastupljen unutar institucija za zdravstvenu skrb. Bolesnici i zdravstveno osoblje međusobno ne komuniciraju digitalnim putem što dovodi do nepotrebnog gubitka informacija koje se prenose usmenim putem i ujedno se vrijeme koristi na neefikasan način. Aplikacija je predviđena za rad na više platformi kako bi bila široko primjenjiva te dostupna svima za upotrebu. Primarno bi se primjenjivala u čekaonicama bolnica i domova zdravlja gdje se nalazi najviše pacijenata i potencijalnih korisnika te sekundarno na svim ostalim mobilnim uređajima. Glavni cilj aplikacije je rasterećenje medicinskog osoblja od pacijenata kod kojih nije nužno potrebna njihova medicinska pomoć, već neke ostale usluge poput izdavanje uputnica za kontrole, pisanje recepata za lijekove i slično. Također, jedan od ciljeva aplikacije je smanjenje gužve u čekaonicama što aplikacija postiže naručivanjem na preglede u točno definirano vrijeme i unos simptoma sa strane pacijenata, kako bi se liječnik mogao adekvatno pripremiti za pojedini pregled pacijenta te odrediti okvirno vremenski koliko mu treba za temeljit pregled i pružanje usluge na maksimalnom nivou. Sa svim tim funkcionalnostima aplikacije, medicinsko osoblje bi se rasteretilo “nepotrebnih” stvari koje izvršavaju, te bi se isključivo fokusirali na rad sa pacijentima i njihovo adekvatno liječenje.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Thesis Committee: | Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Dolić, Jurica |
Defence date: | 26 September 2019 |
Abstract in english: | Modern way communication today isn't present enough in Croatian Health Insurance Fund. Communication between medical staff and patients isn't digital, which means it's still necessary for patients to be physically present in the hospital to communicate with doctors and other medical staff. It's an inefficient way of communication and it takes much longer to come to order to communicate with medical staff. In this thesis, a solution appears to be a cross-platform app, widely spread amongst people which provides simple, but efficient request sending and receiving feedback upon sent requests. Medical staff receives requests from patients, either to pick a date and time for their medical examination where they describe the reason for sending request or their request to extend their medical prescriptions. In this way, medical staff could easier and quicker respond to their everyday duties, but in a digital way, so they could spend more time of their work helping the patients in need, in their hospital. |
Uncontrolled Keywords: | digitalizacija, zdravstvo, pristupačnost, dizajn, mobilna verzija, desktop verzija, funkcionalnost, komunikacija |
Keywords in english: | digitalization, health, communication, accessibility, design, mobile version, desktop version, functionality |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 77 |
Callnumber: | PIB 2019 LAL |
Inventory number: | DB848 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 13 Jul 2020 10:05 |
Last Modified: | 13 Jul 2020 10:05 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3148 |
Actions (login required)
View Item |