Utjecaj dizajna korisničkog sučelja projekcijskog zaslona u računalnim igrama na korisničko iskustvo igrača

Vučković, Lana (2019) Utjecaj dizajna korisničkog sučelja projekcijskog zaslona u računalnim igrama na korisničko iskustvo igrača. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].

[img] PDF
DB863_Vučković_Lana.pdf
Restricted to Registered users only

Download (2MB)

Abstract

U ovome radu će se, kroz dizajn korisničkog sučelja za projekcijski zaslon u računalnoj igri s utrkom automobila, prikazati kakvo korisničko iskustvo imaju igrači. Projekcijski zaslon, tzv. HUD ( Heads-up display), je transparentni zaslon koji igrač ima pred sobom u trenutku odvijanja glavnih radnji igre i ne zahtijeva od njega prekidanje radnje ili odmicanje pogleda od uobičajenog vidokruga. Na HUD zaslonu nalaze se elementi korisničkog sučelja koji pomažu igraču snalaženje tijekom igranja, daju mu povratne informacije o trenutnom stanju igre, upućuju ga na sljedeći korak u igri, upozoravaju na opasnost ili ga pozivaju na akciju. Kroz ovaj rad prikazat će se dobar i loš dizajn elemenata korisničkog sučelja HUD zaslona i njegova uska povezanost s dobrim i lošim dizajnom korisničkog iskustva, napravit će se i objasniti podjela elemenata korisničkog sučelja prema tematikama video igara, izraditi dizajn korisničkog iskustva pomoću glavnih principa i metoda dizajna korisničkog iskustva koje se sastoje od istraživanja, testiranja, promatranja i analize, te dizajnirati interaktivno korisničko sučelje za njega kroz animacije elemenata u programu Adobe After Effects.

Item Type: Master's thesis - Graduate Programme
Mentor name: Pibernik, Jesenka
Thesis Committee: Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Dolić, Jurica
Defence date: 27 September 2019
Abstract in english: In this research, through User Interface design for Heads-up display in a car racing video game, User Experience of the players will be shown. Heads-up Display (HUD) is a transparent screen showing in front of the player during the main game. It doesn’t require from the player to stop a process or move his eyes from his eyesight. HUD contains UI elements which help the player to learn how to play the game, give him an important information about the flow of the game, give him instructions for the next step in the game, caution him about danger or call for action. In this research, good and bad UI design will be shown and his connection with good and bad UX design. UI will be lined-up according to game genre, UX will be designed using the main UX principles and methods which consist of research, testing, observation and analytics. Additionally, an animated UI will be created using Adobe After Effects.
Uncontrolled Keywords: Korisničko sučelje UI, korisničko iskustvo UX, projekcijski zaslon HUD, računalna igra, animacije
Keywords in english: User Interface, User Experience, Heads-up Display, Video game, Animation
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 28
Callnumber: PIB 2019 VUČ
Inventory number: DB863
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Jul 2020 09:19
Last Modified: 15 Jul 2020 09:19
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3159

Actions (login required)

View Item View Item