Analiza estetike dizajna vinskih etiketa

Sadiković, Maja (2020) Analiza estetike dizajna vinskih etiketa. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Matijević, Mile].

[img] PDF
Z1025_Sadiković_Maja.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Dizajniranjem ambalaže utječe se na proizvodnju i prodaju proizvoda te je iz tog razloga grafički dizajn ambalaže posao kojeg treba shvatiti ozbiljno. Prvi oblici ambalaže su prvenstveno zahtijevali fizičku zaštitu proizvoda, a kako smo kročili u eru marketinškog koncepta poslovanja, ambalaža je mnogo više od toga – ona ima ulogu prepoznatljivosti i promocije. [1] Kako se sve veći broj ljudi u sve većem broju mladih počelo interesirati za vino, piće je poprimilo novu ulogu. Dijeljenje boce s prijateljima, kolegama ili rodbinom više nije samo način stvaranja ugodne i opuštene atmosfere: samo vino postaje izvor susreta s novim ljudima i novih iskustava. [2] Svako vino ima svoju priču, čiji je početak sama etiketa. Pri prvom susretu s bocom vina najčešće opažamo njen izgled i etiketu. Vizualni identitet boce ispričat će priču o vinu, ali i istaknuti bocu među brojnim drugima na policama trgovina. Također, etiketa služi kao identifikacijska iskaznica: ona mora sadržavati podatke koji su zakonski regulirani. [3]

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Matijević, Mile
Thesis Committee: Mikota, Miroslav and Matijević, Mile and Dragčević, Krešimir
Defence date: 16 July 2020
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 35
Callnumber: MAT 2020 SAD
Inventory number: Z1025
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 19 Oct 2020 11:21
Last Modified: 19 Oct 2020 11:21
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3195

Actions (login required)

View Item View Item