Sadiković, Maja (2020) Analiza estetike dizajna vinskih etiketa. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Matijević, Mile].
PDF
Z1025_Sadiković_Maja.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Dizajniranjem ambalaže utječe se na proizvodnju i prodaju proizvoda te je iz tog razloga grafički dizajn ambalaže posao kojeg treba shvatiti ozbiljno. Prvi oblici ambalaže su prvenstveno zahtijevali fizičku zaštitu proizvoda, a kako smo kročili u eru marketinškog koncepta poslovanja, ambalaža je mnogo više od toga – ona ima ulogu prepoznatljivosti i promocije. [1] Kako se sve veći broj ljudi u sve većem broju mladih počelo interesirati za vino, piće je poprimilo novu ulogu. Dijeljenje boce s prijateljima, kolegama ili rodbinom više nije samo način stvaranja ugodne i opuštene atmosfere: samo vino postaje izvor susreta s novim ljudima i novih iskustava. [2] Svako vino ima svoju priču, čiji je početak sama etiketa. Pri prvom susretu s bocom vina najčešće opažamo njen izgled i etiketu. Vizualni identitet boce ispričat će priču o vinu, ali i istaknuti bocu među brojnim drugima na policama trgovina. Također, etiketa služi kao identifikacijska iskaznica: ona mora sadržavati podatke koji su zakonski regulirani. [3]
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Matijević, Mile |
Thesis Committee: | Mikota, Miroslav and Matijević, Mile and Dragčević, Krešimir |
Defence date: | 16 July 2020 |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 35 |
Callnumber: | MAT 2020 SAD |
Inventory number: | Z1025 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 19 Oct 2020 11:21 |
Last Modified: | 19 Oct 2020 11:21 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3195 |
Actions (login required)
View Item |