Psihološki utjecaj boja u marketingu

Lovrinović, Martina (2020) Psihološki utjecaj boja u marketingu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rončević, Ante].

[img] PDF
Z1026_Lovrinović_Martina.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Boje vidimo svugdje oko sebe, svakog trenutka dana. Od pet ljudskih osjetila, osjetilo vida, kod potrošača, ima najveću moć na percepciju prilikom kupnje. I tako većina ljudskih odluka o kupnji temelji se na boji. Iz tog razloga postoji čitava znanost (i umjetnost) u značenjima boja. Kao poduzetnik ili dizajner, ključno je biti svjestan tih značenja boja kako bi što bolje odabrali svoje boje i ušli u magičnu snagu njene simbolike. Time se bavi psihologija boja, koja proučava boje i njihov utjecaj na ljude. Cilj ovog završnog rada je prikazati koliko zapravo boje utječu na naše svakodnevne odluke pri kupnji određenih proizvoda ili korištenju nekih usluga.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Rončević, Ante
Thesis Committee: Mikota, Miroslav and Rončević, Ante and Mrvac, Nikola
Defence date: 17 July 2020
Uncontrolled Keywords: boja, utjecaj, raspoloženje, emocije
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 28
Callnumber: RON 2020 LOV
Inventory number: Z1026
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 19 Oct 2020 11:27
Last Modified: 19 Oct 2020 11:27
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3196

Actions (login required)

View Item View Item