Lovrinović, Martina (2020) Psihološki utjecaj boja u marketingu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Rončević, Ante].
PDF
Z1026_Lovrinović_Martina.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
Boje vidimo svugdje oko sebe, svakog trenutka dana. Od pet ljudskih osjetila, osjetilo vida, kod potrošača, ima najveću moć na percepciju prilikom kupnje. I tako većina ljudskih odluka o kupnji temelji se na boji. Iz tog razloga postoji čitava znanost (i umjetnost) u značenjima boja. Kao poduzetnik ili dizajner, ključno je biti svjestan tih značenja boja kako bi što bolje odabrali svoje boje i ušli u magičnu snagu njene simbolike. Time se bavi psihologija boja, koja proučava boje i njihov utjecaj na ljude. Cilj ovog završnog rada je prikazati koliko zapravo boje utječu na naše svakodnevne odluke pri kupnji određenih proizvoda ili korištenju nekih usluga.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Rončević, Ante |
Thesis Committee: | Mikota, Miroslav and Rončević, Ante and Mrvac, Nikola |
Defence date: | 17 July 2020 |
Uncontrolled Keywords: | boja, utjecaj, raspoloženje, emocije |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 28 |
Callnumber: | RON 2020 LOV |
Inventory number: | Z1026 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 19 Oct 2020 11:27 |
Last Modified: | 19 Oct 2020 11:27 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3196 |
Actions (login required)
View Item |