Prpić, Dino (2020) Utjecaj boje na navike potrošača. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Budimir, Ivan].
PDF
Z1034_Prpić_Dino.pdf Restricted to Registered users only Download (792kB) |
Abstract
U modernom svijetu kakvoga danas spoznajemo i u kojem živimo boja ne predstavlja samo trag na papiru ili osvijetljenje. Dokazano je da utjecaj boje može dovesti do raznih emocionalnih stanja te na grupaciju ili pojedinca utjecati pozitivno ili negativno. Dobro je poznato kako ambalaža prodaje proizvod pa je tako njena boja uz veličinu ono što kupac prvo uočava. Tako boja postaje močan alat kojim će se njenim utjecajem potencijalno izmanipulirati odnosno nagovoriti budući kupac za određeni proizvod. Svrha istraživanja je utvrditi svjesnost utjecaja psihologije boje kao alata manipulacije u marketinške svrhe nad ispitanicima. Cilj ovog istraživanja je istražiti percepciju potrošača o utjecaju psihologije boja na ambalaži pojedinoga proizvoda. U okviru istraživanja provjerila se zapaženost određenih boja. Također, istraživanjem se želi odrediti povezanost između boja i proizvoda u svakodnevnom životu koje utječu na potrošače.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Budimir, Ivan |
Thesis Committee: | Modrić, Damir and Budimir, Ivana and Bratić, Diana |
Defence date: | 15 September 2020 |
Uncontrolled Keywords: | Boja, Psihologija boja, Manipulacija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 29 |
Callnumber: | BUD 2020 PRP |
Inventory number: | Z1034 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 30 Oct 2020 12:49 |
Last Modified: | 30 Oct 2020 12:49 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3204 |
Actions (login required)
View Item |