Utjecaj boje ambalaže na prodaju proizvoda

Sabol, Sven (2020) Utjecaj boje ambalaže na prodaju proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Budimir, Ivan].

[img] PDF
Z1035_Sabol_Sven.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Putem ovog rada interpretirati će se utjecaj boje ambalaže na prodaju proizvoda i kako boja mentalno utječe na pojedinog kupca. Ambalaža nema samo ulogu zaštite proizvoda, već je poveznica između kupca i proizvoda na određenom tržištu i važna je pri odabiru pojedinog proizvoda. Ambalaža je zapravo ta koja prodaje proizvod putem svog dizajna, veličine, boje i određene poruke koju ona šalje. Svrha ankete je pokazati na koji način ambalaža vizualno te psihološki utječe na odabir proizvoda prilikom kupnje. U temi će se istaknuti komponente koje su bitne za prodaju proizvoda odnosno plasiranjem na tržište (boja, dizajn, veličina, brend). Definirat će se razmišljanje i odluke potrošača prilikom donošenja odluke pri kupnji, te koja ih je komponenta najviše privukla ka njihovom odabiru. Ambalaža mora sačuvati kvalitetu proizvoda prilikom transporta sve do trenutka njegove prodaje kako bi zadržala njegovu izvornost. Proces donošenja odluke pojedinog kupca nam govori kako se potrošači odnose tokom kupnje ciljanog proizvoda. Cilj rada je grafički i statistički prikazati utjecaj boje i ostalih komponenti ambalaže prilikom donošenja odluke o kupnji izabranog proizvoda, te koja ih je komponenta od ponuđenih najviše privukla kupnji proizvoda. Svaki elemenat pojedinog proizvoda nam govori nešto o proizvodu, a u ovom radu istraživanje će se bazirati na boji ambalaže. Istraživanje je provedeno putem internetske ankete na području Republike Hrvatske.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Budimir, Ivan
Thesis Committee: Modrić, Damir and Budimir, Ivan and Bratić, Diana
Defence date: 15 September 2020
Uncontrolled Keywords: ambalaža, boja, marketing, odluka o kupnji, ponašanje potrošača
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 36
Callnumber: BUD 2020 SAB
Inventory number: Z1035
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 03 Nov 2020 10:12
Last Modified: 03 Nov 2020 10:12
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3205

Actions (login required)

View Item View Item