Redizajn vizualnog identiteta Zmajske pivovare

Baran, Andrea (2020) Redizajn vizualnog identiteta Zmajske pivovare. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Dolić, Jurica].

[img]
Preview
PDF
Z1055_Baran_Andrea.pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Rastućom ponudom i potražnjom na tržištu kraft piva raste i potreba za izdvajanjem među konkurencijom kreiranjem originalne ambalaže. Definiranjem potreba dizajna vizualnog identiteta etikete kraft piva te primjenom strukturiranog procesa dizajna cilj ovog rada bio je, unatoč funkcionalnom i prepoznatljivom identitetu na tržištu, ponuditi rješenje koje će bolje komunicirati vrijednost samog proizvoda, te modernizirati i osvježiti postojeći vizual. Analizom popularnih svjetskih i hrvatskih kraft pivovara te istraživanjem percepcije postojeće ambalaže nekih od najvećih hrvatskih konkurenata, ustanovljene su vrijednosti koje su komunikacijska osnova novog vizualnog identiteta Zmajske pivovare. Formuliranjem trenutnih potreba komunikacije Zmajske pivovare i njihovom integracijom u novi identitet te istraživanjem ponuđenih rješenja, odabrano je rješenje koje se najbolje podudara sa željama i potrebama potrošača.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Dolić, Jurica
Thesis Committee: Pibernik, Jesenka and Dolić, Jurica and Brozović, Maja
Defence date: 16 September 2020
Abstract in english: Supply and demand growth of the craft beer market initiated the need to stand out from the competition by creating original packaging. By defining the design needs of the visual identity of the craft beer label and applying a structured design process, the aim of this paper was, despite its functional and recognizable identity on the market, to offer a solution that will better communicate the value of the product, modernize and refresh the existing visual. The paper provides insight into the world craft beer market, as well as Croatian competitors. Highlighting the existing brand values of Zmajska pivovara and their integration into the new identity is corroborated with a survey research of the offered solution.
Uncontrolled Keywords: vizualni identitet, redizajn, kraft pivovara
Keywords in english: visual identity, redesign, craft brewery
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 38
Callnumber: DOL 2020 BAR
Inventory number: Z1055
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 09 Nov 2020 10:29
Last Modified: 09 Nov 2020 10:29
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3225

Actions (login required)

View Item View Item