Starčević, Petar (2020) Utjecaj gemifikacije na monetizaciju web aplikacije. Master's thesis - Graduate Programme. Grafički fakultet. [Mentor: Pibernik, Jesenka].
PDF
DB925_Starčević_Petar.pdf Restricted to Registered users only Download (4MB) |
Abstract
Problem monetizacije web stranica i aplikacija jedan je od najvećih problema s kojim se dizajneri korisničkih iskustava sreću. Način na kojeg se provodi monetizacija pojedine web stranice utječe na sve daljnje odluke u poslovnim, dizajnerskim i razvojnim timovima. U diplomskom radu za primjer će se istražiti na koji način se provodi monetizacija u digitalnim proizvodima, kako dizajn utječe na donošenje poslovnih odluka, te kako pomoću gemifikacije možemo unaprijediti korisničko iskustvo i poboljšati proces monetizacije web aplikacije. Istražiti će se primjena gemifikacije na različitim primjerima u digitalnim i fizičkim proizvodima, te na koji način se može gemifikacijom utjecati na korisnikovo ponašanje i promijeniti ga kako bi se ostvarili željeni ciljevi. Proces dizajna povezati će se sa natjecanjem Lumen Development čiji je cilj izrada Web aplikacije, te će se kroz taj primjer opisati svi dosad spomenuti čimbenici koji čine dobar dizajn korisničkog iskustva. Provesti će se istraživanje o trenutnoj konkurenciji na tržištu, te će se pomoću istraživanja tržišta, ciljane skupine, gemifikacije poslovanja i vrednovanja korisničkog iskustva, utvrditi cijena proizvoda koja će zadovoljiti potrebe poslovanja, a u isto vrijeme korisniku pružiti dodatnu vrijednost koju konkurencija ne pruža. Na taj način riješit će se problem monetizacije – koliko naplatiti proizvod korisniku, kada naplatiti i kako pri tome održati zadovoljavajuću razinu korisničkog iskustva prilikom korištenja web aplikacije. Cilj same web aplikacije je pružiti korisnicima mogućnost iznajmljivanja snage tuđeg računala u svrhu igranja video igara, a korisnici koji imaju jaka računala za videoigre imat će priliku zaraditi iznajmljivanjem svog računala.
Item Type: | Master's thesis - Graduate Programme |
---|---|
Mentor name: | Pibernik, Jesenka |
Thesis Committee: | Brozović, Maja and Pibernik, Jesenka and Dolić, Jurica |
Defence date: | 24 September 2020 |
Abstract in english: | The problem of monetization of web pages and applications is one of the biggest problems that user experience and interface designers meet. The way that monetization of a particual web page is done affects all of the further decisions in business, design and development teams. In this thesis research will be done to show which methods of monetization are possible in digital products, how design affects business decision making, and how to use gamification to improve overall user experience and improve the monetization process for the web applications. Also, research of how gemification affects digital and physical products will be done, and the way gemification affects user behavior and changes that will lead to desired goals, will be presented. The design process will be connected to the Lumen Development competition, where the final goal was to make a web app, and through that example it will be shown how previously presented terms create a great user experience. Research will be made about the competition, and by doing the market research, target groups, gamification of business, and validation of user experience, a price of the product will be determined. The price of the product will need to satisfy the business needs, and in a same time offer a value to the user that competition doesn't provide. By doing this, a problem of monetization will be solved – how much to charge the product to the user, when to charge and how to keep a satisfying level of user experience when using the web app. The goal of the web app itself is to offer users possibility to „rent out“ PC power of someone else's computer for the gaming purposes, and give users that have strong PC'S for gaming a possibility of making money by „renting out“ their PC. |
Uncontrolled Keywords: | gemifikacija, web aplikacija, monetizacija, tržište, korisnik |
Keywords in english: | gamification, web application, monetization, market, user |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 72 |
Callnumber: | PIB 2020 STA |
Inventory number: | DB925 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 24 Mar 2021 08:52 |
Last Modified: | 24 Mar 2021 08:52 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3312 |
Actions (login required)
View Item |