Šantek, Ines (2021) Utjecaj boja na potrošače u marketingu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Kulčar, Rahela].
PDF
Z1120_Šantek_Ines.pdf Restricted to Registered users only Download (1MB) |
Abstract
U današnje vrijeme raznim se marketinškim strategijama nastoji privući što više potrošača, a proračunato korištenje boja ključan je dio tog procesa. Boje su bitan dio ljudske percepcije i teško ih se može izbjeći i ne uočiti, iako različite boje imaju drugačiji utjecaj na svakog od nas. Neke su od njih toplije i privlačnije, dok su nam druge pomalo odbojne, a sve to ovisi o emocijama koje stvaraju i porukama koje prenose. Cilj ovog završnog rada je prikazati psihološki i emocionalni utjecaj boja na potrošače u marketingu, utvrditi jesu li potrošači upoznati s marketinškim strategijama korištenja boja te opažaju li ih prilikom kupovine. U radu će se definirati pojam boja te ukratko opisati njihove psihološke asocijacije koje variraju i ovise o određenoj boji i percepciji potrošača. U posljednjem, eksperimentalnom dijelu rada, prikazat će se rezultati istraživanja o utjecaju boja na potrošače pomoću provedene ankete.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Kulčar, Rahela |
Thesis Committee: | Banić, Dubravko and Kulčar, Rahela and Vukoje, Marina |
Defence date: | 15 September 2015 |
Uncontrolled Keywords: | boje, psihologija boja, utjecaj boja, marketing, percepcija |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 37 |
Callnumber: | KUL 2021 ŠAN |
Inventory number: | Z1120 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 13 Mar 2023 11:01 |
Last Modified: | 13 Mar 2023 11:01 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3399 |
Actions (login required)
View Item |