Utjecaj boja na potrošače u marketingu

Šantek, Ines (2021) Utjecaj boja na potrošače u marketingu. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Kulčar, Rahela].

[img] PDF
Z1120_Šantek_Ines.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

U današnje vrijeme raznim se marketinškim strategijama nastoji privući što više potrošača, a proračunato korištenje boja ključan je dio tog procesa. Boje su bitan dio ljudske percepcije i teško ih se može izbjeći i ne uočiti, iako različite boje imaju drugačiji utjecaj na svakog od nas. Neke su od njih toplije i privlačnije, dok su nam druge pomalo odbojne, a sve to ovisi o emocijama koje stvaraju i porukama koje prenose. Cilj ovog završnog rada je prikazati psihološki i emocionalni utjecaj boja na potrošače u marketingu, utvrditi jesu li potrošači upoznati s marketinškim strategijama korištenja boja te opažaju li ih prilikom kupovine. U radu će se definirati pojam boja te ukratko opisati njihove psihološke asocijacije koje variraju i ovise o određenoj boji i percepciji potrošača. U posljednjem, eksperimentalnom dijelu rada, prikazat će se rezultati istraživanja o utjecaju boja na potrošače pomoću provedene ankete.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Kulčar, Rahela
Thesis Committee: Banić, Dubravko and Kulčar, Rahela and Vukoje, Marina
Defence date: 15 September 2015
Uncontrolled Keywords: boje, psihologija boja, utjecaj boja, marketing, percepcija
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 37
Callnumber: KUL 2021 ŠAN
Inventory number: Z1120
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 13 Mar 2023 11:01
Last Modified: 13 Mar 2023 11:01
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3399

Actions (login required)

View Item View Item