Korištenje tekstura kod 3D modeliranja lika

Pavlović, Lucija (2021) Korištenje tekstura kod 3D modeliranja lika. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Mandić, Lidija].

[img]
Preview
PDF
Z1139_Pavlović_Lucija.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

U ovom završnom radu prepričana je povijest animiranog filma te povijest tvrtke Walt Disney. Spomenuti su trenuci od samih početaka animacije kao što je izum Zeotrope pa sve do trenutne situacije u The Walt Disney Company. Također je obrađena povijest 3D animacije te open source program Blender 3D koji je korišten za izradu praktičnog dijela završnog rada. U programu Blender pojašnjeno je sučelje te neki od alata, a najviše oni koji su korišteni za izradu praktičnog dijela. U praktičnom dijelu opisan je cijeli postupak izrade te je popraćen sa screeenshotovima sučelja programa Blender tijekom izrade. U Blenderu je modelirana soba muzeja, natpis „Disney muzej“, okviri sa slikama ključnih trenutaka za Walt Disneya te Disneyev lik iz crtića Soul za kojeg je izrađena kompleksnija tekstura. Tekstura lika složena je od čak 26 shadera te je ona najzahtjevniji dio rada. Također je dodana rasvjeta te je sve snimljeno 3D kamerom u programu. Nakon prolaska kamere kroz sobu muzeja, lik je u kadru te na kraju mahne. Posljednje je renderiranje kako bi se dobio video snimljene animacije.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Mandić, Lidija
Thesis Committee: Strgar Kurečić, Maja and Mandić, Lidija and Pibernik, Jesenka
Defence date: 16 September 2021
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 38
Callnumber: MAN 2021 PAV
Inventory number: Z1139
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 15 Mar 2023 09:22
Last Modified: 15 Mar 2023 09:22
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3418

Actions (login required)

View Item View Item