Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda

Kupres, Petra (2021) Utjecaj percepcije atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže na odluku o kupnji proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].

[img]
Preview
PDF
Z1169_Kupres_Petra.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Ovaj završni rad bavi se ispitivanjem atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže i njenom utjecaju na odluku o kupnji proizvoda. Budući da se današnji trendovi marketinga u velikoj mjeri fokusiraju na ekološku osviještenost, a sama ambalaža ima veliki utjecaj na zagađenje okoliša, eko ambalaža svojim dizajnom utjecajan je faktor kod odabira proizvoda; potiče kupca na razmišljanje o zbrinjavanju, ali i nekada nije najbolji odabir zbog percepcije manje atraktivnog izgleda. Zato se ispitivanjem i istraživanjem nastoji doći do odgovora na različita marketinška pitanja, a glavna su ima li eko ambalaža svoje mjesto u marketingu, te koliko to utječe na marketing. Također se istražuju percepcije kupaca, smatraju li proizvod u ekološki prihvatljivoj ambalaži kao dobar ili loš odabir na temelju atraktivnosti, te koji parametri imaju najveću ulogu kod njihove odluke o kupnji. Atraktivnost je subjektivan doživljaj koji ovisi o vlastitim vrednovanjima percipiranih vizualnih elemenata, ali i procjenama vrijednosti proizvoda. na globalnoj razini, čime se i Danas se nastoji povećati proizvodnja takve ambalaže na globalnoj razini, te se nastoji kroz različite medije podići svijest o atraktivnost eko ambalaže. Stoga je u ovom radu istraženo koje oblike, boje, materijale, dizajn, te ostale vizualne elemente ambalaže kupci najviše percipiraju, te koji elementi, na koji način i u kojoj mjeri utječu na njihov odabir proizvoda.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Bratić, Diana
Thesis Committee: Rudolf, Maja and Bratić, Diana and Stanić Loknar, Nikolina
Defence date: 30 September 2021
Uncontrolled Keywords: ambalaža, dizajn ambalaže, eko ambalaža, atraktivnost, ekološki prihvatljivi materijali
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 38
Callnumber: BRA 2021 KUP
Inventory number: Z1169
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 27 Mar 2023 12:06
Last Modified: 27 Mar 2023 12:06
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3453

Actions (login required)

View Item View Item