Blažević, Nela (2022) Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Jurečić, Denis].
PDF
Z1216_Blažević_Nela.PDF Download (1MB) |
Abstract
U ovom radu je opisan pojam, podjela i funkcija ambalaže. Obradila sam temu dizajna ambalažnog proizvoda i opisala glavne elemente koji se nalaze na ambalaži. Psihologiju boja sam odradila prema najvažnijim bojama i opisala kako svaka od tih boja djeluje na potrošače. Posljednji dio rada odnosi se na potrošačevo ponašanje i razmišljanje tijekom odabira i kupnje proizvoda. Za lakše razumijevanje, obradila sam dva primjera redizajna od kojih je jedna uspješan, a drugi ne. Kroz rad je prikazano djelovanje ambalaže na potrošače te kako proizvođači koristeći znanje psihologije, dopiru do potrošača.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Jurečić, Denis |
Thesis Committee: | Pasanec Preprotić, Suzana and Jurečić, Denis and Donevski, Davor |
Defence date: | 21 September 2022 |
Uncontrolled Keywords: | ambalaža, dizajn, potrošač, proizvođač, proizvod |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 33 |
Callnumber: | JUR 2022 BLA |
Inventory number: | Z1215 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 17 Nov 2023 12:31 |
Last Modified: | 17 Nov 2023 12:31 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3510 |
Actions (login required)
View Item |