Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda

Blažević, Nela (2022) Perspektiva ambalaže u psihologiji prodaje proizvoda. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Jurečić, Denis].

[thumbnail of Z1216_Blažević_Nela.PDF] PDF
Z1216_Blažević_Nela.PDF

Download (1MB)

Abstract

U ovom radu je opisan pojam, podjela i funkcija ambalaže. Obradila sam temu dizajna ambalažnog proizvoda i opisala glavne elemente koji se nalaze na ambalaži. Psihologiju boja sam odradila prema najvažnijim bojama i opisala kako svaka od tih boja djeluje na potrošače. Posljednji dio rada odnosi se na potrošačevo ponašanje i razmišljanje tijekom odabira i kupnje proizvoda. Za lakše razumijevanje, obradila sam dva primjera redizajna od kojih je jedna uspješan, a drugi ne. Kroz rad je prikazano djelovanje ambalaže na potrošače te kako proizvođači koristeći znanje psihologije, dopiru do potrošača.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Jurečić, Denis
Thesis Committee: Pasanec Preprotić, Suzana and Jurečić, Denis and Donevski, Davor
Defence date: 21 September 2022
Uncontrolled Keywords: ambalaža, dizajn, potrošač, proizvođač, proizvod
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 33
Callnumber: JUR 2022 BLA
Inventory number: Z1215
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 17 Nov 2023 12:31
Last Modified: 17 Nov 2023 12:31
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3510

Actions (login required)

View Item View Item