Od ideje do realizacije ambalaže

Štajcar, Lukrecija (2022) Od ideje do realizacije ambalaže. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].

[thumbnail of Z1239_Štajcar_Lukrecija.pdf] PDF
Z1239_Štajcar_Lukrecija.pdf

Download (907kB)

Abstract

Kao dio marketinga, ambalaža je poveznica između tržišta i kupca te ima bitnu ulogu pri kupnji i odabiru određenog proizvoda. Ambalaža zadržava originalnost i kvalitetu proizvoda od proizvodnje do konzumacije, te ima iznimno važan utjecaj na kupnju proizvoda. Prezentiranjem izabrane teme istaknuti su čimbenici koji su važni za proizvodnju ambalaže. Kroz teorijski okvir ovog završnog rada objašnjene su vrste, funkcije i pojam ambalaže, njezine tehnologije izrade, specifičnosti i principi. U praktičnom dijelu dizajnirao se proizvodni model u vidu hodograma u kojem se detaljno obrađuje svaka faza proizvodnog procesa, od dizajna iste do završnog sklapanja, sa svim zahtjevima i uvjetovanjima. Ovakav model moći će služiti svim sudionicima u proizvodnji ambalaže kako bi što racionalnije koristili sve proizvodne resurse, ali i proizveli ambalažu po mjeri i naručitelja i finalnog kupca.

Item Type: Baccalaureus work - Undergraduate programme
Mentor name: Bratić, Diana
Thesis Committee: Bates, Irena and Bratić, Diana and Pasanec Preprotić, Suzana
Defence date: 22 September 2022
Uncontrolled Keywords: ambalaža, planiranje proizvodnje, proces dizajna, kontrola kvalitete
Subjects: TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology
Institution: Grafički fakultet
City: Zagreb
Number of Pages: 37
Callnumber: BRA 2022 ŠTA
Inventory number: Z1239
Depositing User: Nina Jelača
Status: Unpublished
Date Deposited: 22 Nov 2023 09:04
Last Modified: 22 Nov 2023 09:04
URI: http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3533

Actions (login required)

View Item View Item