Štajcar, Lukrecija (2022) Od ideje do realizacije ambalaže. Baccalaureus work - Undergraduate programme. Grafički fakultet. [Mentor: Bratić, Diana].
PDF
Z1239_Štajcar_Lukrecija.pdf Download (907kB) |
Abstract
Kao dio marketinga, ambalaža je poveznica između tržišta i kupca te ima bitnu ulogu pri kupnji i odabiru određenog proizvoda. Ambalaža zadržava originalnost i kvalitetu proizvoda od proizvodnje do konzumacije, te ima iznimno važan utjecaj na kupnju proizvoda. Prezentiranjem izabrane teme istaknuti su čimbenici koji su važni za proizvodnju ambalaže. Kroz teorijski okvir ovog završnog rada objašnjene su vrste, funkcije i pojam ambalaže, njezine tehnologije izrade, specifičnosti i principi. U praktičnom dijelu dizajnirao se proizvodni model u vidu hodograma u kojem se detaljno obrađuje svaka faza proizvodnog procesa, od dizajna iste do završnog sklapanja, sa svim zahtjevima i uvjetovanjima. Ovakav model moći će služiti svim sudionicima u proizvodnji ambalaže kako bi što racionalnije koristili sve proizvodne resurse, ali i proizveli ambalažu po mjeri i naručitelja i finalnog kupca.
Item Type: | Baccalaureus work - Undergraduate programme |
---|---|
Mentor name: | Bratić, Diana |
Thesis Committee: | Bates, Irena and Bratić, Diana and Pasanec Preprotić, Suzana |
Defence date: | 22 September 2022 |
Uncontrolled Keywords: | ambalaža, planiranje proizvodnje, proces dizajna, kontrola kvalitete |
Subjects: | TECHNICAL SCIENCES > Graphic Technology |
Institution: | Grafički fakultet |
City: | Zagreb |
Number of Pages: | 37 |
Callnumber: | BRA 2022 ŠTA |
Inventory number: | Z1239 |
Depositing User: | Nina Jelača |
Status: | Unpublished |
Date Deposited: | 22 Nov 2023 09:04 |
Last Modified: | 22 Nov 2023 09:04 |
URI: | http://eprints.grf.unizg.hr/id/eprint/3533 |
Actions (login required)
View Item |